י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חברי בחור הישיבה שנהרג הקימו אנדרטה לזכרו • צפו

שמונה מחבריו של אברהם צבי גלינסקי ז"ל, שנהרג לפני שבוע בוואדי קלט במהלך טיול – חזרו אל המקום בו נפל אל מותו והקימו אנדרטה לזכרו • "זה היה מרגש" • וידאו ותמונות

האנדרטה המאולתרת. צילום: בחדרי חרדים
האנדרטה המאולתרת. צילום: בחדרי חרדים

לפני שבוע נהרג אברהם צבי גלינסקי ז"ל, תלמיד ישיבת 'קול תורה' בטיול שערך עם חבריו בוואדי קלט.

אתמול (א'), היום הראשון של 'בין הזמנים', יצאו שמונה מחבריו לישיבת 'קול תורה', ביניהם גם שלושת הבחורים שהשתתפו בטיול שהסתיים בטרגדיה - למקום בו נפל אל מותו, כדי להציב שם אנדרטה מאולתרת לזכרו.

עוד בנושא:
אלפים בהלווית אברהם גלינסקי ז"ל שטבע למוות • צפו

הבחורים הגיעו אל הנחל כשהם מצוידים בתמונות ממוסגרות של אברהם צבי ז"ל ובנרות נשמה, אותם הדליקו לעילוי נשמתו. לאחר שמיקמו את ה'אנדרטה' על הסלעים, אמרו הבחורים פרקי תהילים ומשניות לעילוי נשמת חברם.




אחד הבחורים סיפר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' על המסע המרגש: "אתמול, בערך בשעה 15:00 בצהריים יצאנו קבוצת בחורים כדי לשחזר את האירוע שקרה בדיוק לפני שבוע. הגענו לשם בזהירות כפולה ומכופלת, הדלקנו נרות ואמרנו תהילים ומשניות לעילוי נשמתו של חברנו היקר.

"לאחר מכן גם הנחנו במקום את התמונה של אברהם צבי ז"ל ומכתב נוסף, המפרט בקצרה את הטרגדיה הקשה הזו, כדי שאנשים שמתהלכים באותו מקום ידעו להזהר ולהישמר. מבחינתנו, כבחורים, זה היה אירוע מרגש ועשינו אותו ברצינות רבה", אמר.

תזכורת • לפני שנה: הקמת אנדרטה לתלמיד ישיבת 'באר יעקב':
נוער הנרות החרדי • חברי הבחור שנהרג - חזרו ליהודיה

את התמונות של חברם קשרו הבחורים עם חוט סביב הסלעים. על אחת מהן נכתב: "כאן נגדע פתיל חייו של הבחור הצדיק כליל המעלות מיוחד שבמיוחדים ה"ה אברהם צבי ת.נ.צ.ב.ה".

בתחתית המודעה רשמו את התאריך בו אירע האסון.

לפני כשנה חשף אתר 'בחדרי חרדים' מסע דומה של בחורים מישיבת 'באר יעקב', שהקימו אנדרטה לזכרו של חברם מנחם עדני ז"ל, שנהרג אף הוא במהלך טיול ב'בין הזמנים'.









קול תורה גלינסקי ואדי קלט נחל פרת טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 79 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד