ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

האקדמיה החרדית לעיצוב ופרסום - קיבלה הכשר

בימים של מיתון מנסות נשים וצעירות חרדיות להגיע לאפיקי פרנסה נוספים. הטרנד הנוכחי כולל לימוד משולב של עיצוב גראפי עם יסודות הפרסום. זה אומר שכל פרסומאית מעצבת, או שכל גרפיקאית תהיה מעתה אשת פרסום?

פרסומאיות חרדיות דור 3.5
פרסומאיות חרדיות דור 3.5

השבוע נפתחה ההרשמה לקורס האקדמי לגרפיקה והפרסום האקדמי של ביה"ס הגבוה לעיצוב ופרסום סיעור מוחות. בית הספר מדבר על "קולקציה מקצועית מרהיבה של קורסים שונים". הקורסים נועדו ללמד את פרחי העיצוב כמו את מי שעובדות בתחום כבר שנים רבות, אך מבקשות להזיק את הרמה המקצועית שלהן.ע"פ הודעת ביה"ס נפתחו מסלולים מקצועיים לנושאי עיצוב, קריאייטיב, מיתוג, פרסום על כל היבטיו "הגרפיקה הנלמדת בקורס מקיפה מאוד ומכסה תחומים משיקים רבים".

תחום הפרסום כבר לא בחיתוליו, אך עדיין זוכה להתעניינות רבה של צעירות חרדיות הרואות בו מנוף אפשרי להתפרנס. לכן, בשוק הלימודים קיימת תחרות סמויה בין כמה מוסדות לימוד המתאמצים לגייס את הטובים שבמרצים שעובדים וחיים את העשייה המקצועית. אלה, מביאים לכיתות הלימוד את ניסיונם העתיר במעבדות ובחדרי הסטודיו היצירתיים והמקצועיים ביותר בארץ.

תלמידות הקורס אינן רק 'מאזינות להרצאות' וההכוונה המועברת להן אינה עיונית גרידא, אלא ניזונה מקמפיינים אמיתיים מול לקוחות, תוך הדמיה של משרד פרסום לכל דבר, מילים כמו 'פענוח מוצר', 'מחקר לקראת הכנת בריף', הכנת 'שפה חזותית' וכל שלבי הביצוע, הופכות להיות שגורות בפיהן לצד לימוד מעמיק ופרקטי של כל יסודות הדפוס והחידושים בתחום.

ב'סיעור מוחות' למשל, משוויצים בתעודת הכשר שהנפיקו להם רבנים ומחנכים. הנושא הנלמד מודרני ומעודכן מטבעו לכן נדרשת הקפדה על טוהר התכנים המועברים במקום. בענף הפרסום רווחת הדעה שכל מי שלמדה אצל מ. שרביט יודעת לחשוב באופן יצירתי "מחוץ לקופסא", תכונה נדרשת אצל מי שמתכוונת לעסוק בתחום הפרסום היצירתי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד