ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

סודות האיפור של דבי וולף

דבי וולף, המומחית לאסתטיקה, יופי ואיפור, מזמינה אותך, הכלה, ואת בנות משפחתך לאיפור מושלם ביום הכלולות. ניסיון של מעל לשמונה עשרה שנה בתחום האסתטיקה • כתבה פירסומית

סודות האיפור של דבי וולף

עונת החתונות כבר מתרגשת ובאה עלינו לטובה, ורבות ההכנות בקרב אלו שיזכו השנה להיכנס לחופה. בין כל ההכנות נדרשת תשומת לב מיוחדת במינה לבחירת המאפרת של הכלה, האמא, הסבתא ואפילו האחיות.

דבי וולף, המומחית לאסתטיקה, יופי ואיפור, מזמינה אותך להגיע לקליניקה שלה וליהנות מאיפור מקצועי ומושלם ביום המרגש. דבי דוגלת באיפור טבעי, עדין ומדהים, לא צעקני או בולט מדי, המדגיש את היופי האמיתי של הכלה, מבלי שהסובבים מבינים מה בדיוק נעשה. כל כלה המגיעה אליה יוצאת נסיכה אמיתית ולא נראית כ'בובת חרסינה' או כאילו היא עוטה על פניה מסיכה.

אצל דבי וולף תוכלי ליהנות מאיפור מסוגנן ומרהיב העמיד לשעות ארוכות וגם משירות איפור מיוחד בחדר הייחוד. כמו כן, ניתן להזמין איפור לשבת שבע הברכות, אשר נשאר עמיד מערב השבת ועד לצאתה.

עם ניסיון של מעל לשמונה עשרה שנה בתחום האסתטיקה, היופי והאיפור, דבי וולף תתאים לך את האיפור המושלם למראה פנייך, ותסייע לך להיראות זוהרת מתמיד ביומך הגדול.

מלבד האיפור המקצועי, בקליניקה של דבי וולף תוכלי ליהנות משלל טיפולים קוסמטיים: טיפולי הסרת שיער בלייזר בשיטת ה'דאבל לייזר סיסטם', אפילציה, טיפולי פנים לכל סוגי העור, פילינג עמוק וצביעת ריסים וגבות. דבי וולף מלווה כל אחת ואחת באופן אישי ומקצועי משלב האבחון דרך הטיפול והמעקב וכלה בהתאמת התכשירים. תהליך מבוקר זה מאפשר השגת תוצאות מצוינות לשביעות רצונה של הלקוחה.

יחס אישי ופרטיות מלאה מובטחים. רחוב רמב"ם 35 בני ברק. לפרטים נוספים ולתאום תורים: 1-700-500-401.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד