י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: השגריר הבריטי אירח את האצולה החרדית

עיתונאים, חברי כנסת, ראשי ערים ופרסומאים מובילים השתתפו בהדלקת נר חנוכה בשגרירות הבריטית • גלריה

צפו: השגריר הבריטי אירח את האצולה החרדית

במהלך השנים האחרונות מכירות עוד ועוד מדינות עולם בכוחו ובהשפעתו של הציבור החרדי. זה היה נכון גם כשהמפלגות החרדיות היו חלק בלתי נפרד מהקואליציה בישראל, אבל גם כיום, כשהן לא, ממשיכים נציגי מדינות זרות להדק קשרים עם קודקודי הציבור החרדי, רבנים וגם עסקנים.

זו לא הפעם הראשונה בה מארח שגריר בריטניה בישראל, מתיו גולד, אישי ציבור חרדים באירועים, כמו גם בשיחות של אחד על אחד או בקבוצות. הפעם בחר לעשות זאת באירוע בגינת ביתו, בוילה רמת גן-ית מטופחת ומרשימה. זה לצד זה הגיעו עיתונאי 'יתד נאמן', לצד אנשי 'יום ליום', חברי כנסת מש"ס ומיהדות התורה, רבנים, עיתונאים מובילים בתקשורת החרדית, עסקנים פוליטיים, רבני ערים, רבני קהילות ועוד.

לאחר שהדליק את הנרות, אמר השגריר גולד בעברית ראויה לשבח, כי ״זהו כבוד גדול עבורי לארח את הקהילה החרדית בביתי לרגל אחד המועדים השמחים בלוח השנה היהודי. ממשלת בריטניה רוחשת כבוד עצום לציבור החרדי, ולקהילה החרדית הגאה שלנו בבריטניה. האירוע הערב מהווה עבורי דרך להביע כבוד זה, והוא נועד כדי לבנות הבנה קרובה יותר המבוססת על אמון וכבוד הדדי״.

הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו הוסיף בנאומו: "העם הבריטי, קשור איתנו ואנחנו מעריכים את הידידות הזו ומקווים שביחד נמשיך להאיר לעולם את הידידות הזו ואת האור הנעים של הערכים החשובים המשותפים ותמיד תהיה לנו סיבה להוסיף אור, חברות וידידות. המשך יאה למען הדורות הבאים".

































חנוכה בריטי שגרירות אירוע גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד