י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הסתיימה ההדרה: ספרי 'אביר יעקב' בהוצאת עוז והדר

לאחר שנים ארוכות של עבודה תורנית: הושלמה ההדרת סדרת הספרים המפוארת 'אביר יעקב' במהדורת פריעדמאן

פרידמן עם הגר''ד אבוחצירא
פרידמן עם הגר''ד אבוחצירא



הושלמה מלאכת ההוצאה המחודשת ההיסטורית של סדרת ספרי בעל ה'אביר יעקב' רבי יעקב אבוחצירא זי"ע ונכדו 'עטרת ראשנו' רבי דוד אבוחצירא זי"ע, זקניהם של משפחת אבוחצירא המעטירה, מגדולי המקובלים המפורסמים בדורות עברו, היו ידועים בקדושתם ובדרך עבודתם הנשגבה, ובעובדת היותם מלומדים בניסים, אשר בגזירת פיהם שידדו מערכות תבל.

סדרת הספרים המפוארת שבהוצאת 'עוז והדר' כוללת עשרים וחמשה כרכים המכילים בתוכם את שנים עשר החיבורים שחיבר ה'אביר יעקב', עתה הושלמה הסדרת ומלבד העריכה המחודשת כוללת אף ביאור לספרי הקבלה העמוקים, והגשתו לכל דורש, הדבר מהווה חידוש עצום שטרם נראה כמותו.

ה'אביר יעקב' זי"ע, נפטר בדרכו לארץ הקודש, ונטמן במצרים (בעיר דמנהור). עד לא מכבר, היו הרבה יהודים שזכו לנסוע למצרים ולהשתטח על קברו הקדוש. לאחרונה, מעת אשר שתקפה יד הישמעאלים וקשתה הדרך מלבוא לציון הצדיק, רבים מוצאים נחמה ומזור בלימוד בספריו הקדושים.

האדמו"ר רבי דוד חי אבוחצירא, נכדו של ה'אביר יעקב' שיזם את הפרוייקט ההסטורי סמך את ידיו על מקורבו הגאון רבי מנחם מנדל פומרנץ, ריש מתיבתא 'עוז והדר', שניצח באופן אישי על מלאכת העריכה המורכבת והביאה לידי גמר בפרק זמן קצר במיוחד.

את המהדורה נדב הרב חיים הערש פריעדמאן ממונטריאל שבקנדה, ולשם כך היא נושאת את השם 'מהדורת פריעדמאן'.

לרגל ההוצאה המפוארת, ובמטרה לאפשר לכל יהודי להביא את הברכה אל ביתו פנימה, יצאו ב'עוז והדר' במבצע מיוחד לרכישת הסדרה הידועה כסגולה לשמירה, וישועות נשגבות ללומדים בה, במחיר שווה לכל נפש ובנוסף כל רוכש מקבל במתנה את ספר הזמירות המפואר 'יגל יעקב'.



ספרי אביר יעקב


אבוחצירא פרידמן ספר אביר יעקב עוז והדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד