י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לפיד לא מפסיק: ביטול המע"מ - מתקציב הישיבות

לפיד הסביר מהיכן השיג 2-3 מיליארד, העלות המשוערת • ויש שגיאה: הקיצוץ בתקציבי הישיבות עומד על 800 אלף בסה"כ

זחוח, לפיד. צילום: פלאש90
זחוח, לפיד. צילום: פלאש90

לא מפסיק להסית : לפיד בראיון הבוקר - הכסף למימון הפטור ממע"מ יגיע מהקיצוץ התקציבי לישיבות.

בראיון לתוכנית הבוקר של גלי צה"ל "בוקר טוב ישראל", הגן שר האוצר על תכניתו לביטול המע"מ על דירות חדשות לזוגות צעירים שאושרה אתמול בקבינט לדיור ואמר כי למרות הביקורת הקשה מצד כלכלני האוצר, ובראשם הנגידה פלוג, מדובר בתוכנית טובה.

"אינני כלכלן ולא בשביל זה הגעתי למשרד האוצר. אני הגעתי כיון שהציבור דורש שינוי סדרי עדיפויות. ועלית מחירי הדיור כבר הגיעה למצב של פיצוץ. " אמר לפיד.

בתגובה לשאלת המראיין מהיכן תממן קופת המדינה את התוכנית היקרה שעלותה מוערכת בכ2 מיליארד שקלים ועל פי פרסומים שונים הבוקר יתכן ואף תגיע ל3 מיליארד ומעלה. אמר לפיד כי זהו חלק משינוי סדרי העדיפויות המדובר.

"בדיוק כפי שאמרתי" אמר לפיד " באנו לכאן בכדי לשנות סדרי עדיפויות, וזהו חלק משינוי הסדרים האמור. קצצנו את תקציב הישיבות הציוניות בחצי וחתכנו את הטבות המס לחברות הגדולות. בשביל מה עשינו את כל זה? בכדי שהכסף הזה יגיע למעמד הביניים".

יצויין, כי הקיצוץ בתקציב הישיבות, גם לולא התוספות שהובטחו בהמשך השנה מגיע בסה"כ לסך של כחצי מיליארד ש"ח. ואף בתקציב 2013 קוצצו כ300 מליון נוספים. אך עלות התוכנית הינה כ2-3 מיליארד. אך לפיד לא טרח לפרט את הנתונים בפני שומעיו ורץ לנופף באזניהם על כך ש"קצצנו בתקציב הישיבות".
ישיבות תקציב לפיד הסתה מעמ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד