ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

איך להתאפר נכון • טור אישי

רויטל הר-כסף - מאפרת אישית עם מוניטין, מגישה לכם טור ראשון של טיפים • כנסו כדי לדעת מה הכי חשוב, וגם: למה ניקיון הוא הצעד הראשון של איפור נכון (יצא חרוז) • ראשון בסדרה

 איך להתאפר נכון • טור אישי

נעים להכיר, שמי רויטל הרכסף –מאפרת מזה כ-10 שנים בתחום האירועים, הפקות טלוזיה, במה וכו'. עוסקת בכל מה שיש לתחום האיפור להציע. מאפרת כוכבות טלויזיה, חברות כנסת ונשים מובילות דעת קהל לצילומי טלויזיה ומגזינים. משמשת כמורה לאיפור ומאפרת אישית לאירועים וערב.

בתקופה הקרובה אגיש לכן טור שיסקור טיפים חיוניים לאיפור קליל או אירוע, שגרת נקיון העור והטיפוח,המלצות על מוצרים, חוויות מעולם הצילומים וההפקות, קצת מאחורי הקלעים, ועוד.

כמו לפני כל איפור, כך גם כאן אעסוק תחילה בנושא הנקיון.

הנקיון הוא שלב ראשון וחשוב מאד לפני האיפור. יוצא לי להתקל בנשים המתאפרות באופן קבוע ונשים שלא מתאפרות כלל, לא משנה לאיזה קבוצה את משתייכת, חשוב מאד לשמור על עור הפנים, הן מפני השמש ולכלוך והן מפני קמטים, אותם אי אפשר למנוע אך כן ניתן למזער ולדחות את הגעתם.

קיימים בשוק מוצרים רבים המיועדים לנקיון הפנים, מיי פנים, סבון פנים, קרם פילינג לניקוי עמוק ועוד. בחרי את המוצר המועדף עליך, והשתמשי בו בהתאם לזמן שיש לך להשקיע, וכמובן בהתאם להוראות, אך אל תוותרי עלכך, גם פעם בשבוע עדיפה על ויתור מראש. הלכלוך והפיח הרבים שיש סביבנו סותמים את הנקבוביות, מעייפים את העור ומזקינים אותו!

אם את מתאפרת, זכרי שהאיפור שאנו משתמשות בו בד"כ לא גורם נזקים, אך חשוב מאד להסיר אותו בסופו של יום, ולתת לעור לנשום, להיות רענן ונקי.

והעיינים... כמה חשוב לנקות אותן לפני השינה? זאת שאלה שתענה לכן עליה כל מי שלא הקפידה על זה, ונאלצה להתמודד עם דלקות שלא ממהרות לעבור. רגישות יתר בעיניים, אדמומיות, ונטיה לדמעות. אין צורך להכנס ללחץ אם זה קורה חדפעמי שנרדמת עם האיפור, אך בשגרה השוטפת, ממליצה לכן בחום להקפיד על כך.

אגב, מסיר איפור עדין לעיניים יכול לעבוד גם על שאר אזורי הפנים, אך רצוי לא להיפך. מסיר איפור שמתאים לכל הפנים, לעיתים שורף בעיניים.

אז קחי לך טיפ לתיקיפור , ועד הטור הבא... שיהיה שבוע נקי מטופח ושמח לכולנו

רויטל הר-כסף
0528610016

קישורים:
עמוד הפייסבוק של הכותבת
נשים איפור טור ניקוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד