י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הסרת שיער - הדור הבא • הכירו את Aria SHR

Aria SHR, המכשיר המבוסס על קרני אור או לייזר, מציג את הדור הבא של הסרת השיער לטווח ארוך

הסרת שיער - הדור הבא • הכירו את Aria SHR
לייזר

לכל אחת ואחד מאיתנו יש חלום אחד קטן: גוף חלק משיער ומראה אסתטי.

בדרך להגשמת החלום נתקלנו בסכיני גילוח, מכונות חשמליות להסרת שיער, שעוות במגוון צבעים, חמות קרות ובשלל ריחות.

העלות הכספית, זמני ההחלמה הממושכים, התוצאה שלא תמיד מניחה את הדעת, והעובדה שבחלוף תקופה לא ארוכה במיוחד הטיפולים חוזרים חלילה, כל אלה הגבירו את הדרישה לטיפול איכותי ובעל תוצאות טובות יותר.

התפתחות והתקדמות הטכנולוגיה מציגה בפנינו תשובה לדרישות אלה: מכשיר Aria SHR. המכשיר מבוסס על קרני אור או לייזר, אשר מאפשרות תהליך בטוח ואיכותי של הסרת שיער עם תוצאות טובות שעמידות לטווח ארוך.

העיקרון הטכנולוגי נתמך בפלטפורמות הקוסמטיות והרפואיות ומבוסס על תרמוליזה (חימום) והבזקי אור. אלה מופעלים תוך כדי תנועה באופן דינאמי, רציף ומהיר על גבי העור תוך כיסוי שטחים גדולים. האנרגיה מוחדרת בהדרגה דרך שכבת העור העליונה (רקמת האפידרמיס) ומחממת באופן מבוקר את זקיקי השערה ואת שכבת העור התחתונה (רקמת הדרמיס). תהליך החימום המבוקר גורם להקרשת החלבון בזקיק השערה ולניתוק כלי הדם מהזקיק. שערה שאינה מחוברת לכלי דם לא תצמח יותר, וזאת מבלי לפגוע בשכבת העור העליונה.

השיער שצומח באזור המטופל לאחר מספר ימים דק ושביר וכעבור סדרה של כשמונה עד עשרה טיפולים (משתנה מאדם לאדם) צמיחת השיער אפסית והעיסוק עם השיער מצטמצם לכדי טיפולי תחזוק פעם במספר חודשים.

טיפולי הסרת שיער בטכנולוגיית SHR מתאימים לנשים, גברים ונוער, לכל סוגי וגווני העור, לרבות עור שזוף, לכל סוגי השיער ולרוב גווניו.

טכנולוגיית SHR מהווה מהפכה של ממש בתחום הסרת השיער ומשווקת ביותר מ- 70 מדינות ברחבי העולם. עכשיו כשהיא בישראל, הגיע תורך להגשים את החלום ולהנות מגוף נקי משיער.


הכתבה בשיתוף סטודיו לטיפוח "פני אל"
גליה ישראלי- קוסמטיקאית פרא רפואית 0544242798
שיער טיפוח הסרת הדור הבא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד