י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

גדולי ישראל יתגייסו למען החינוך העצמאי

פרסום ראשון: בעקבות קשיים כלכליים אליהם נקלעה קרן ההסעות של החינוך העצמאי, שנוסדה על ידי גדולי ישראל ונתמכה על ידי נדיבי עם, תצא הנהלת הקרן למסע גיוס כספים בחו"ל • קודם לכן, ייפגשו חברי ההנהלה היום עם גדולי ישראל בבית החינוך העצמאי • במשתתפים: הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין

הצלת קרן ההסעות. צילום ארכיון
הצלת קרן ההסעות. צילום ארכיון

פרסום ראשון: לפני שנים אחדות הוקמה קרן ההסעות של החינוך העצמאי, המבוססת על תרומות של נדיבי עם, על ידי הגרי"ש אלישיב והגרמ"י לפקוביץ' זצ"ל ויבל"ח הגראי"ל שטיינמן, שאף כיהנו כחברי הנשיאות. בראשות הקרן הועמדו הגאון רבי יוסף אפרתי, הגאון רבי חזקיהו משקובסקי והרב מרדכי קרליץ.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בתקופה האחרונה, ככל הנראה עקב הצמצום המתמשך בתרומות לעולם התורה, נקלעה הקרן למצב כלכלי קשה, וגורלם הרוחני של אלפי ילדים מהפריפריה תלוי ועומד.

לצורך חילוץ הקרן ממצבה, צפויה הנהלת הקרן לצאת בשבוע הקרוב למסע גיוס כספים בחו"ל.

לפני המסע, יתכנסו הבוקר (ד) בבית החינוך העצמאי ברחוב חזון איש בבני ברק חברי הנהלת הקרן יחד עם גדולי ישראל, כדי לטכס עצה וליטול ברכה.

במעמד ישתתפו הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי, הגרי"ג אדלשטיין, רבה של רמת השרון הגר"י אדלשטיין ומקים עולה של תורה בחולון הגר"י זילברשטיין, יחד עם כמה מגדולי האדמו"רים.

בשיחה עם גורם בקרן הוא סירב להוסיף פרטים בשלב זה.
משבר מסע כספים חינוך עצמאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד