י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הרגליים שלך מחכות לטיפול של שול בסוף היום

כל העשייה היום יומית שלנו עומדת על הרגליים שלנו תרתי משמע • בסופו של יום כל אחת זקוקה לפחות לכמה דקות לעצמה לשקט שאחרי הסערה • 'שול' זה הפינוק שלך

הרגליים שלך מחכות לטיפול של שול בסוף היום

מי מאתנו לא משתוקקת ל'שקט שאחרי הסערה', לזמן האיכות הפרטי שלה בסוף היום? לכמה דקות של פינוק מרגיע וממלא בכוחות ואנרגיות לקראת המחר?

בסופו של יום עמוס בהתרוצצויות בין משימות הבית, העבודה, הילדים וכל מה שדורש אותנו, הנשים והאמהות - מגיע לך כמה דקות שלך, לעצמך.

חשוב לזכור שבסופו של דבר, כל העומס והעשייה שלנו - הכל הכל עומד על הרגליים שלנו וחשוב שנעניק גם להן תשומת לב ונשמור עליהן בריאות.

ב'שול' מזמינים אותך לקחת לעצמך כמה רגעים אישיים בסוף היום וליהנות מחוויית טיפול וטיפוח עם סדרת מוצרי שול. הסירי את העור הקשה מכף הרגל עם הפצירה החשמלית העדינה, שתסייע לך ליהנות מכף רגל רכה ונעימה.

בנוסף, את מוזמנת להתפנק עם סדרת תכשירי velvet smooth. הסדרה כוללת ג'ל השרייה המעניק לרגל אפקט של הרגעה, בדומה לטיפולי ספא. סרום מרוכז- המעניק לחות גבוהה ומרוכזת לכף הרגל והוא מומלץ לשימוש במיוחד אחרי טיפול בפצירה החשמלית. קרם לחות ליום שנספג תוך ששים שניות, וקרם מסכה ללילה למריחה לפני השינה אשר מעניק לרגל רכות וגמישות למשך 24 שעות.

גם הרגליים שלך מחכות לסוף היום. תני להן כמה דקות של "שול", ותסגרי את היום כמו שמגיע לך!

שול תכשירי טיפוח טיפוח טיפול לרגליים כתבה פרסומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד