י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

חילולי השבת בישראל: ראשי המפלגות החרדיות ייפגשו היום עם השר ישראל כץ

בעקבות יוזמה של כמה ערים בישראל להפעלת תחבורה ציבורית בשבת תוך עקיפת החוק - יזמו שלושת ראשי המפלגות דרעי, ליצמן וגפני פגישה עם שר התחבורה ומי שיכול למנוע את חילול השבת - השר ישראל כץ • פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים'

השר ישראל כץ, צילום: פלאש90
השר ישראל כץ, צילום: פלאש90

פרסום ראשון - בעקבות התגברות חילולי השבת ופריצת הסטטוס קוו בפרט בנושא התחבורה הציבורית, ייפגשו הצהריים (ב') ראש המפלגות החרדיות עם שר התחבורה ישראל כץ לדון כיצד למנוע את פרצת גדרי השבת והסטטוס קוו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בפגישה שתתקיים הצהריים בשעה 16.00 במשכן הכנסת צפויים להשתתף יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, השר יעקב ליצמן, ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני. רעיון הפגישה עם שר התחבורה עלה בישיבת סיעת 'יהדות התורה', כאשר חברי הכנסת אמרו כי לא מספיק המכתב שנשלח לשר כץ בנושא התחבורה בשבת, וצריך לפגוש אותו ולשים את הדברים על השולחן.

כזכור, לאחרונה מתכוונים במספר ערים ברחבי הארץ להפעיל תחבורה ציבורית בשבת תוך עקיפת החוק, כאשר התושבים לא נדרשים לשלם את דמי הנסיעה - ועלות הנסיעה מתוקצבת מכספי העירייה.

ביום שישי האחרון נערכה הפגנה בהרצליה בהשתתפות רבה של העיר הרב יעקובוביץ, וכן יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שהגיע במיוחד בערב שבת כדי להשתתף. יצויין כי בהרצליה החלה כבר לפעול התחבורה בשבת, אך בינתיים במתכונת מצומצמת בלבד.

הרצליה: אחדות בהפגנה למען השבת • צפו
ישראל כץ חילול שבת תחבורה ציבורית בשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד