י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בחום הלוהט: קשישה נקשרה לגדר באמצע הרחוב; המטפלת עוכבה

בעקבות פוסט בפייסבוק בו תועדה קשישה קשורה עם כסא הגלגלים לגדר ברחוב בבני ברק בחום הלוהט, העובדת הסיעודית הזרה שטיפלה בקשישה עוכבה לחקירה במשטרה בחשד לפגיעה בקשישה

בחום הלוהט: קשישה נקשרה לגדר באמצע הרחוב; המטפלת עוכבה
אנה קפלן, פלאש 90

עובדת סיעודית עוכבה לחקירה בחשד לפגיעה בקשישה אותה היא סועדת, באמצעות השארתה קשורה לגדר בשמש קופחת בבני ברק.

אתמול (רביעי), הופץ פוסט ברחבי הרשת, בו סיפרה גולשת כי בסביבות השעה 19:00 ברחוב ששת הימים בני ברק "אני רואה את המבוגרת הזאת קשורה לגדר עם הכיסא. הלכתי לקניות שלי חזרתי והיא עדין קשורה, כמעט 40 דקות בחום הכבד שהיה" תיארה הגולשת.

הגולשת, שתיעדה את המחזה המזעזע, הוסיפה: "ניגשתי אליה, את צריכה משהו? אפשר להציע מים? היא כולה מזיעה ובקושי תיקשרה איתי. לאחר דקות ארוכות שאני עוקבת לראות מי איתה ואף אחד לא בא אליה, נכנסתי לחנות ורטיימר הסמוכה כי שם ראיתי עובדת זרה נכנסת. שאלתי אותה 'את עם המבוגרת?' ואכן היא איתה. אמרה סורי סורי ויצאה לאישה להביא לה מים והלכה איתה".

הגולשת ביקשה להפיץ את התמונה, על מנת שבני המשפחה ידעו איזה "טיפול סיעודי" מקבלת הקשישה.

לאחר שהדבר פורסם ברשת החברתית, נפתחה חקירה במשטרת מרחב דן. היום בשעות הצהרים הצליחו חוקרי המשטרה בסיוע גורמי הרווחה בעיר לאתר את הקשישה והמטפלת.

המטפלת עוכבה לחקירה במשטרה. המשטרה עומדת בקשר רציף עם בני משפחתה של הקשישה וגורמי הרווחה.

שר הפנים אריה דרעי הודיע כי הורה לאנשי רשות האוכלוסין וההגירה לאתר את העובדת ולפתוח בהליך שימוע שיוביל לביטול האשרה שלה ולהרחקתה מהארץ. "ראיתי את תמונת הקשישה קשורה לגדר והזדעזעתי", אמר דרעי ל"ידיעות אחרונות". "זו התנהגות לא אנושית ומחפירה. הוריתי לאנשי רשות האוכלוסין וההגירה לאתר את העובדת באופן מהיר ולפתוח בהליך שימוע במטרה לבחון את ביטול האשרה שלה ואת הרחקתה מישראל".
חסר ישע עובדת זרה סיעוד קשישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד