י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ברקת ורבני דגל נועדו, והשביתה בנווה יעקב בוטלה

לאחר משבר שכמעט והביא לדחייה בפתיחת שנת הלימודים ושביתה בבית הספר בנווה יעקב - הושגו סיכומים בין רבני דגל לראש העיר, והשנה נפתחה הבוקר

ראש העיר ברקת בפגישה יחד עם הרב אפרתי והרב ברוך סולובייצ'יק. באדיבות המצלם
ראש העיר ברקת בפגישה יחד עם הרב אפרתי והרב ברוך סולובייצ'יק. באדיבות המצלם

נווה יעקב - חזל"ש: רוח חדשה מרחפת בעיריית ירושלים ביחס לשכונות המתחרדות. האם זו תחילתה של תקווה לשינוי?

ל'בחדרי חרדים' נודע בית הספר בו הודיע ועד ההורים אתמול כי ישבית את לימודיו, החל לפעול הבוקר כרגיל. כך נמסר מהחינוך העצמאי למשרד החינוך. במעורבות מנכ"ל העירייה אמנון מרחב יימצא פתרון מיידי לבעיית החשמל, המתווספת לבעיית הצפיפות וחוסר המקום לתלמידות.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בגלל מצוקת המקום, ובשל התעקשות העירייה על מדיניות היד הקשה בשכונות ה"מתחרדות" - מניעת העברת כיתות מבתי ספר ממ"ד או חילונים שהתרוקנו, הוצבו קראוונים, אך ללא חשמל מספק ללימודים תקינים בהם.

זה היה הקש ששבר את גב ההורים, שהחליטו להשבית. כאמור, כעת עניין החשמל נפתר והלימודים נפתחו בהוראת רבני 'דגל התורה' בירושלים, שכפי שנחשף ב"בחדרי" בתחילת שבוע ישבו לפגישה עם ראש העיר ניר ברקת.

תושבים בנווה יעקב אומרים ל'בחדרי חרדים' כי הם מקווים כי תחילת השינוי במדיניות העירייה, בהעברת ארבע כיתות ממ"ד בשכונת רמות ג' לתושבים חרדים בשכונה, תחלחל גם לנווה יעקב, והבעיה הכללית והעירונית בחוסר מקום לתלמידות - תיפתר.
ניר ברקת דגל התורה נווה יעקב שנת הלימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד