י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

למי יש סיבה למסיבה?

אתם רגע לפני תכנון האירוע החשוב שלכם, אך המרוץ היום יומי אינו משאיר לכם זמן או אנרגיה להפיק אירוע לבד. יתרה מזאת, אתם לא מכירים ולא מבינים מהיכן להתחיל • ריקי אגיב ממסעדת אלפרדו בפתח תקווה מציעה טיפים שיסייעו לבצע אירוע מושלם / איה ספיר

למי יש סיבה למסיבה?
יחצ

אירוע עסקי, ברית, זבד הבת, בת מצווה, שבע ברכות, יום הולדת עגול או חתונת יהלום? אתם רגע לפני תכנון האירוע החשוב שלכם, אך המרוץ היום יומי של עבודה, לימודים, ילדים, נכדים אינו משאיר לכם זמן או אנרגיה להפיק אירוע לבד. יתרה מזאת אתם לא מכירים ולא מבינים מהיכן להתחיל, ריקי אגיב ממסעדת אלפרדו בפתח תקווה מציעה טיפים שיסייעו לבצע אירוע מושלם.

קביעת אופי האירוע
סוגרים שנה או רבעון, האירוע מתקרב, האם אתם כבר יודעים מהי הדרך מתאימה ביותר לכם ולאורחים שלכם לחגוג? קפה ועוגה? ארוחה מפנקת? האם נדרשים ברקוד ומערכת הגברה? אחרי שגיבשתם את הצרכים צאו לבחור את המקום.

בחירת מקום האירוע
בחרו מקום באזור מגורכם או בקרבת מקום כך יהיה נוח יותר לתכנן ולבנות את האירוע. האופציות הקיימות בפניכם: אם יש לכם בית גדול שיכול להכיל עשרות אורחים אזי ניתן לשקול זאת. אולם אירועים מעוצב או לחילופין מסעדה מרווחת מומלצת שאתם יודעים שהיא תתאים לאירוח אירוע גדול בנוסף לאורחים הקרויים.

מתנה קטנה במרחק הקלקה

"אין חגיגה בלי עוגה"
הזמנתם אורחים שהגיעו לחגוג אתכם הם מצפים לאירוח מושלם, אווירה טובה, מוזיקה ובמקרה שלנו העוגה לא ממש תספיק, ארוחה טובה תוכל להתאים יותר. בחרו בקייטרינג שאתם כבר מכירים או פשוט יותר בחרו במסעדה שכבר יצא לכם לסעוד בה ואהבתם כך תדעו שאתם יכולים לסמוך על המארחים שלכם.

רגע לפני שבונים את התפריט
דג, או אומצה, סושי או סלט, מה שצריך להנחות אתכם בראש ובראשונה כי המסעידים שלכם עובדים עם חומרי גלם טריים, איכותיים, ולא בוחרים לעגל פינות. סלט עשיר יוכל להוות ארוחה נהדרת עם המרכיבים הנכונים כמו שאומצה מפתה עלולה להיות אסון קולינרי אם לא נרכשה מהמקום הנכון והוכנה עם המרכיבים המתאימים ביותר.

חשוב לשים לב
גם אם בחרתם במסעדה או באולם אירועים גדול דאגו שהאורחים שלכם ישבו באזור מתוחם ומופרד במיוחד עבורכם.

אחרי שדאגנו לבלוטות הטעם
ארוחה היא מרכיב חשוב ועיקרי באירוע אך אירוע לרוב לא יעמוד עליה בלבד. דאגו שתהה מערכת שמע איכותית להשמעת מוזיקה, עזרים טכניים מתאימים להקרנת מצגת או אולי הופעה אינטימית.

פרטים אחרונים אך לא פחות חשובים
חניה הפכה להיות אחת הנשואים הכואבים במדינתנו חשוב שלא תכבידו על האורחים ודאגו למקום עם חניה נגישה ונוחה. דאגו שהמארחים שלכם והעובדים שלהם יהיו אדיבים ומקצועיים. דאגו לנגישות במקום האירוע. בקשו תוספות ליצירת אווירה שמתאימה לאופי האירוע.

.

לפרטים נוספים


מסעדה אוכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד