י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הצלם שהוכה התבשר בבית החולים על פטירת אחיו

הצלם החרדי שהוכה ביום חמישי בערב בירושלים על ידי כוח משטרה, עדיין מאושפז בבית החולים "הדסה הר הצופים". ל"בחדרי חרדים" נודע כי במהלך השבת האחרונה נפטר אחיו, והצלם יושב שבעה בבית החולים

הצלם שהוכה התבשר בבית החולים על פטירת אחיו

הצלם החרדי שהוכה ביום חמישי בערב בירושלים על ידי כוח משטרה, אלימות שתועדה ופורסמה ב"בחדרי חרדים", עדיין מאושפז בבית החולים "הדסה הר הצופים". ל"בחדרי חרדים" נודע כי במהלך השבת האחרונה נפטר אחיו, כאשר הצלם יושב שבעה בבית החולים.

כפי שפרסמנו ב"בחדרי", הצלם נקלע להפגנה של צעירים סיקריקים בצומת הרחובות בר לב - זקס בירושלים, שם עצרו את התנועה. כתוצאה מחסימת הצומת, נמנע מהצלם לחזור לביתו שבשכונת רמת שלמה, וזה יצא מרכבו אל המפגנים בבקשה לאפשר לו את מעבר רכבו.



לרוע מזלו, למקום הגיע כוח משטרה שסבר בטעות כי הוא אחד מהמפגינים, הכה אותו באכזריות באלה, הפיל אותו לרצפה וגרר אותו בכח. כתוצאה מכך אושפז הצלם בבית החולים עם שני שברים, בירך ובצוואר הירך. הצלם, בן ה-60, עבר ניתוח בהצלחה.

כאמור, במהלך השבת, בעודו נאנק בייסורים קשים, התבשר הצלם בבשורה הקשה אודות פטירת אחיו, לאחר תקופה ארוכה בה סבל מהמחלה הקשה. בעקבות אשפוזו הצלם לא השתתף בהלוויית אחיו והוא יושב שבעה בבית החולים.

הצלם עצמו אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא עדיין לא יודע לומר אם ומתי יוכל לחזור לעבודתו כצלם חתונות, ומקווה רק להרגיש טוב יותר בזמן הקרוב.
צלם הוכה ירושלים פטירה בית חולים שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד