י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ראש ה-FBI: "קלינטון לא תועמד לדין"

יומיים לבחירות בארה"ב, ראש ה-FBI, ג'יימס קומי, מטיל פצצה פוליטית נוספת: הילרי קלינטון לא תועמד לדין בפרשת המיילים

ראש ה-FBI ג'יימס קומי (רויטרס)
ראש ה-FBI ג'יימס קומי (רויטרס)

יומיים לבחירות בארה"ב, ראש ה-FBI, ג'יימס קומי, מטיל הערב (ראשון) פצצה פוליטית נוספת: הילרי קלינטון לא תועמד לדין בפרשת המיילים.

כזכור, לפני כשבוע וחצי סיפק קומי הודעה דרמטית לפיה, ה-FBI פתח מחדש את חקירת המיילים של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, הודעה שרבים מייחסים לה את צמצום הפער הדרמטי בסקרים לטובת דונלד טראמפ.

קלינטון מצידה טענה כל העת כי קומי לא היה אמור להוציא הודעה שכזו כאשר לא ברור האם חשיפת המיילים הנוספים במחשב של העוזרת הבכירה שלה, הומה אבדין, בכלל יובילו למיילים רגישים של קלינטון. לטענתה, רק כאשר יש בידי ה-FBI את התמונה השלמה יש להוציא הודעה שכזו, בוודאי כאשר הודעה דרמטית שכזו משפיעה באופן ישיר על ההליך הדמוקרטי.

כעת, קומי מספק כאמור פצצה נוספת על המערכת הפוליטית האמריקנית כשהודיע כי בסופו של דבר קלינטון לא תועמד לדין. לדבריו, ה-FBI סיים את בדיקת המיילים החדשים שנמצאו, ו"הם לא שינינו את המסקנות שהגענו אליהן ביולי ביחס לקלינטון".

בהודעה שמסר נכתב: "צוות החקירה של ה-FBI עבד מסביב לשעון כדי לעבד כמות גדולה של מיילים שנשלפו ממכשיר שנחקר במסגרת חקירה פלילית אחרת. במהלך התהליך הזה, עברנו על כל ההתכתבויות שנשלחו לקלינטון או יצאו ממנה בזמן שהייתה מזכירת המדינה. אני מודה לכל אנשי המקצוע בבולשת הפדרלית על עבודתם יוצאת הדופן והאיכותית בזמן כה קצר".

ממטה הקמפיין של קלינטון נמסר לאחר ההודעה כי הם "שמחים" כי הנושא "הוכרע ונפתר".
ג'יימס קומי הילרי קלינטון דונלד טראמפ המרוץ לבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד