ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הנהג סירב להסיע את הקשיש - מי צדק?

מדוע סירב נהג מונית מרחובות להסיע קשיש חרדי? • הנהג מנסה להסביר ל'בחדרי חרדים' • צפו בווידאו מהאירוע

הנהג סירב להסיע את הקשיש - מי צדק?

 

מדוע סירב הנהג להסיע את הקשיש החרדי? לפי תלונות שהגיע ל'בחדרי חרדים', נהג מונית בשם קובי, מתחנת רחובות, סירב להסיע השבוע קשיש חרדי. אך לדבריו עשה זאת מאחר והקשיש מחובר לצנרת והעברתו מכסא הגלגלים למונית מסכנת את חייו.

בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה נהג המונית מסביר לבני המשפחה שאינו יכול להסיע את הקשיש, בשל היותו מחובר לצינורות, מה שמסכן את חייו. אך בני המשפחה מתעקשים כי אביהם כן יכול לנסוע במונית, ודורשים לדבר על כך עם המנהל.



בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר קובי: "נסעתי בכביש העירוני ברחובות, לפתע בנו של קשיש חרדי, סימן לי לעצור לו לשרות נסיעה, עצרתי, וירדתי לסייע לבן להרים את אביו מהכסא גלגלים למונית. אלא שאז גיליתי שהקשיש מחובר לצינורת בגוף, כך שלהרים אותו למונית זה מסובך, ומסוכן מאוד שחס וחלילה לא יקרע צינור או נזק רפואי".

הנהג ממשיך לספר ל'בחדרי חרדים' "הודעתי לבני המשפחה, כי אני לא יכול להסיע אותם, וצריך רכב מיוחד עם מעלית. אך בני המשפחה התעקשו שאביהם כן יכול לנסוע במונית ואין שום סכנה, הסברתי שוב לבני המשפחה שזה סכנה של ממש, ואני לא יסכן את חייו, ונסעתי".

לסיום מספר נהג המונית ל'בחדרי חרדים': "אני מסייע קבוע לקשישים, ואף מסייע בהרמה מכסא גלגלים, אלא שהפעם היה סיטואציה שיכלה לסכן את חיו של הקשיש, ולכן סירבתי להסיעו".

נהג מונית רחובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד