י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פגעו בבעל הכלוא - ופיצו ב-15 אלף ש"ח

ארגון נשים דתי טען כי בעל כלוא מטריד את אשתו - אך מיהר לפצותו בסכום הגון לאחר שנתבע

צילום: נתי שוחט, פלאש90
צילום: נתי שוחט, פלאש90

ארגון נשים טפל האשמות על גבר חרדי ונאלץ לפצותו: בני זוג חרדים ממרכז הארץ, נפרדו לפני תקופה ופתחו בהליך גירושין. הבעל, מרצה עונש מאסר בבית כלא על עבירת כלכליות שביצע.

במסגרת הליכי הגירושין, נאסר על הבעל ליצור קשר עם אשתו. לפני כשלושה וחצי חודשים, זומן הבעל לשימוע, בו נאמר לו כי ארגון 'יד לאישה' המייצג את אשתו, הגיש תלונה נגדו, בגין כך שהוא מטריד אותה בטלפונים.

לטענת עו"ד משה יצחק אוסדיטשר, מרשו הבעל, ניסה לבקש באמצעות 'יד לאישה' כי יגשרו בינו לבין אשתו על מנת להשכין שלום, שם הפנו אותו ישירות לרעייתו. אולם כשהתקשר נאמר לו כי אסור לה לשוחח עימו, ולטענתו הייתה זו הפעם היחידה בה פנה לארגון ולאשתו.

מהפרטים שהגיעו לידי ב'בחדרי חרדים', בעקבות התלונה שהוגשה נגד הבעל באמצעות יד לאישה והטוענת הרבנית דבורה בריסק, בית הסוהר ביטל חופשה חריגה שאושרה זה מכבר לבעל, והוא נאלץ להגיע לדין עם אשתו כשהוא מלווה על ידי אנשי שב"ס. הליך משפיל ולא נעים כלל.

פרקליטו של הבעל, הגיש תביעה לבית משפט השלום בהרצליה, ותבע את יד לאישה ואת בריסק בסכום של 50,000 ש"ח, בעקבות לשון הרע ונזק שנגרם לבעל עם הגשת תלונת כזב לכאורה נגדו.

הצדדים הגיעו להסכמה כי יד לאישה ודבורה בריסק יפצו את הבעל בסכום של 15,000 ש"ח, מבלי להודות באחריותן. השופטת ענת דבי קיבלה את הדברים ונתנה לכך תוקף משפטי.
בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד