ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

תיעוד: בחור ישיבה נשדד במהלך הפגנת 'הפלג'

בחור שהלך לצפות בהפגנת 'הפלג', נשדד בדרך חזור על ידי שלושה נערי שוליים, שנגד שניים מתוכם הוגש כתב אישום • בשיחה עם 'בחדרי' הוא משחזר

תיעוד: בחור ישיבה נשדד במהלך הפגנת 'הפלג'

בחור ישיבה נשדד באיומי סכין במהלך הפגנה: בתחילת השבוע נערכו הפגנות במספר מוקדים ברחבי הארץ, בעקבות מעצר בן ישיבה שלא התייצב בלשכת הגיוס.

ביום ראשון בשעות הערב המאוחרות, בחור ישיבה שסיים את לימודיו הגיע לכיכר השבת בירושלים יחד עם חבריו על מנת לצפות בהפגנות ולחוות קצת אקשן, אך לא ציפה שהוא יהפוך להיות קרבן ההפגנה.

"עזבתי את ההפגנה והתקדמתי במעלה רחוב ישעיהו", משחזר ל'בחדרי חרדים' תלמיד הישיבה. "אז נצמד אלי נער שוליים וביקש לדבר איתי, לא הבנתי על מה - אך אמרתי לו שאני ממהר. 'אין דבר כזה למהר' הוא אמר לי נחרצות והוביל אותי לסמטה שפונה לבתי הורנשטיין, שם הצטרפו אליו שני נערי שוליים נוספים".



לדבריו, לא הבין תחילה מה הם רוצים ממנו, אך תוך שניות הבין כי נקלע לשוד אלים. "אחד מהם שלח את ידו לתוך הכיס שלי וניסה להוציא משם את הטלפון הנייד שלי, התנגדתי, אך כמה מהלומות הבהירו לי שלא שווה לי להסתכן ואיפשרתי להם מחוסר ברירה. מיד לאחר מכן הם ניסו לשדוד ממני גם את התיק, אך היות והיה שם חומר מהלימודים האקדמאים שלי אחר הצהרים, ממש התנגדתי, לא רציתי להפסיד".

"אחד מהם שלף סכין ואיים כי אם לא אשחרר את התיק הוא ידקור אותי", מספר ל'בחדרי' תלמיד הישיבה בן ה-18, "בשלב הזה הבנתי שהחיים שלי חשובים יותר והשלושה ברחו מהמקום כשברשותם הנייד שלי, התיק ובו תעודת זהות, כרטיס אשראי, מעט מזומנים וחומר הלימודים".

עוד באותו לילה ניגש בחור הישיבה לתחנת המשטרה והגיש תלונה. כבר למחרת, פחות מ-24 שעות מאז השוד, המשטרה עצרה את אחד החשודים וברשותו נמצא הפלאפון הגנוב. מעצרו הוארך ובהמשך נעצרו גם שני השודדים הנוספים על ידי חוקרי המשטרה.

אתמול (ד') זומן הנשדד לתחנת המשטרה - שם קיבל את הטלפון הנייד שלו, "אני מעריך מאוד את המשטרה שפעלו במהירות והצליחו להחזיר חלק מהרכוש הגנוב, רק חבל שהשודדים מחקו את כל התוכן שהיה בטלפון ופירמטו אותו" סיפר הנשדד ל'בחדרי'.

נגד שניים מהחשודים, בני 17, הגישה המשטרה הצהרת תובע והיום הוגשו נגדם כתבי אישום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים בגין שוד בנסיבות מחמירות.
שוד בחור ישיבה מכשיר סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד