י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תושב בית שמש הואשם בתקיפת שתי ילדות

כתב אישום חמור והארכת מעצר של עשרה ימים לתושב רמת בית שמש ג', שנאשם בתקיפת שתי ילדות שהגיעו לסייע בעבודות הבית, בעת שאשתו שוהה בחופשת לידה

צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כתב אישום הוגש נגד תושב רמה ג' החרדית בבית שמש, בו הוא מואשם בפיתוי באמצעות סוכריות וגלידה שתי ילדות בנות 10-11, אותן תקף אחר שהגיעו לביתו על מנת לסייע בסידור הבית לאחר לידת אשתו.

המקרה המצער דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' לפני כשבועיים. תושב בית שמש נעצר בחשד שביצע מעשים חמורים בשתי ילדות שהגיעו לסייע לו בסידור הבית, עת אשתו שהתה בבית הוריה בירושלים לאחר לידה.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, אשת הנאשם ביקשה מחברתה לשלוח את בתה לסייע לבעלה בעבודות הבית וטיפול בילדיו הקטנים. הילדה צירפה את חברתה ויחד הגיעו לבית. על פי האישומים, אז החל הנאשם לגעת בהן ולבצע מעשים אסורים.

בהמשך, בזמן שקיפלו כביסה, נתן להן סוכריות ואמר "זה עוד כלום לעומת מה שבכוונתי לתת לכן, דברים מיוחדים" והציע לעשות להן מסאג'. הילדות אמרו מיד שהן אינן רוצות והוא כיבד אותן בגלידה.

עו"ד אריאל עטרי

כתב האישום מפרט עובדות חמורות נוספות. הנאשם, נעל את החדר כדי שילדיו לא יכנסו, וביצע בהן מעשים חמורים ואסורים, כל זאת כאשר הן אומרות לו שוב ושוב שהן אינן רוצות. כאשר ניסו לקום וללכת הוא החזיק אותן בכוח תוך שהוא ממשיך במעשיו האסורים. לבסוף נתן להן שוב סוכריות והן עזבו את הבית.

כשהבנות חזרו לבתיהן אחת מהן סיפרה על כך לאמה, היא הזעיקה את המשטרה ועוד באותו הלילה נעצר הנאשם, בשנות ה-30 לחייו.

מדובר בעבירות חמורות שהעונש המירבי עליהן הוא 10 שנות מאסר והמינימום הוא שנתיים וחצי. מעצרו של הנאשם הוארך בעשרה ימים נוספים.

עו"ד אריאל עטרי, פרקליטו של הנאשם אמר ל'בחדרי' כי "מדובר בתיק בו מצויה בידינו ראיה מוקלטת, חד משמעית, על זיהום עדויות שתי הילדות ותיאום עדויות ביניהן - לפני שהגיעו למשטרה. אנו מצפים לשחרורו של מרשי בימים הקרובים ואנו משוכנעים שבחינת הראיות במהלך המשפט וחקירת עדי התביעה יובילו לזיכויו המוחלט של הנאשם".
מעשים אסורים מעשים מכוערים כתב אישום בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד