י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

טרגדיה: אם ל-9 ילדים שוחררה מביה"ח - ונפטרה; המשטרה חוקרת

טרגדיה קשה: הלכה לעולמה מרת אסתר מורה ע"ה, חרדית כבת 40 ואם לתשעה ילדים, כשבוע בלבד לאחר תאונת דרכים שעברה, ושחרורה מבית חולים בבירה • גופתה נלקחה לאבו כביר והמשטרה פתחה בחקירה • כל הפרטים

טרגדיה: אם ל-9 ילדים שוחררה מביה"ח - ונפטרה; המשטרה חוקרת

טרגדיה קשה בתל ציון: הלכה לעולמה מרת אסתר מורה ע"ה, כשבוע בלבד לאחר תאונת דרכים שעברה ושחרורה מבית חולים בירושלים.

לפני למעלה משבוע נפצעה המנוחה, כבת 40 מתל ציון, בתאונת דרכים בכניסה לעיר ואושפזה במצב בינוני בבית החולים בירושלים. בתאונה נפצעו שלושה בני אדם נוספים באורח קל, בהם שני ילדים.

בני משפחתה של המנוחה סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי שלשום (שלישי), לאחר הפצרות רבות וחתימה על טופס וויתור - היא שוחררה מבית החולים לביתה.

לדבריהם, אתמול היא התלוננה על כאבי ראש אך הוסבר לה כי זה חלק מהתסמינים המאפיינים את אופי הפציעה ולא ייחסו לכך חשיבות. אולם הבוקר היא לא התעוררה משנתה ולצוותי הרפואה שהגיעו לביתה לא נותר אלא לקבוע את מותה.

בעקבות אופי נסיבות הפטירה, משטרת מחוז ש"י פתחה בחקירה וגופת המנוחה נשלחה לבדיקה חיצונית במכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לשלול מעורבות פלילית, ולאחר מכן תיערך הלוויתה.

המנוחה אסתר מורה ע"ה, הותריה אחריה תשעה ילדים, כאשר הגדול שבהם כבן 18 והקטן כבן 4 בלבד.

צוות החירום של תל ציון נמצאים עם המשפחה כבר מאז שעות הבוקר, דאגו לפזר את הילדים היתומים בין בני המשפחה ודואגים לכל צרכי הקבורה והמשפחה.
תל ציון בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד