ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מדיניות חדשה בבני ברק? חתונות מושבתות החל מ-23:00 • תיעוד

סערת החתונות בבני ברק • תיעוד ועדויות שהגיעו ל"בחדרי חרדים" מלמדים על תופעה חדשה - לאחר שכלל החנויות בעיר נסגרו בשעה 23:00, נאבקים כעת להשבית שמחות באותה שעה • בעירייה מכחישים, אך הצילומים מוכיחים אחרת • צפו

מדיניות חדשה בבני ברק? חתונות מושבתות החל מ-23:00 • תיעוד

 

סערת החתונות בבני ברק: תיעוד ועדויות שהגיעו לידי "בחדרי חרדים" מלמדים על תופעה חדשה - לאחר שכלל החנויות בעיר נסגרו בשעה 23:00, נאבקים כעת להשבית שמחות באותה שעה. מי שסובל מכך הם בעלי השמחות, בעלי האולמות ובעלי התזמורות שנאלצים לסיים את האירוע מוקדם מהמתוכנן.

כזכור, ב"בחדרי חרדים" פורסם כי הזמר אריק דביר קיבל דו"ח לאחרונה כשניגן לאחר השעה 23:00 בלילה באולמי וגשל בעיר. כאמור, מעדויות שהגיעו לידי "בחדרי חרדים" עולה כי בעיר החליטו לפתוח במלחמה בתופעה, זאת בטענה כי הדבר גורם סבל רב לתושבים המתגוררים בשכנות לאולמי השמחות בעיר.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בימים האחרונים אירע מקרה נוסף בו שוטרים עצרו אירוע באיבו. כך התרחש עם האורגניסט נחמן גולדמן שהגיע לנגן בחתונה שנערכה באולמי "ארמונות חן".



אלא שבשעה 23:20 נכנס איש השיטור העירוני לאולם ודרש להפסיק מיד את התזמורת בטענה להקמת רעש בלילה. לדברי בעל התזמורת, השוטר איים על גולדמן כי אם יתפס שוב מנגן אחרי השעה 23:00, ציוד הנגינה שלו יוחרם.

בתיעוד וידאו בלעדי שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראה גולדמן מנגן ומקפיץ את הרוקדים בחתונה, ולפתע ניגש שוטר לגולדמן ודורש ממנו להפסיק את התזמורת. גולדמן מצידו הפסיק מיד ושמחת החתונה הושבתה.

מנהליו של גולדמן הגיבו בחריפות כנגד המהלך ואמרו בתגובה ל"בחדרי חרדים" כי "זו דורסנות וכוחניות אשר מאפיינת את מר זייברט ומטילה כתם עלינו שאנו יושבים בשקט ונותנים לשלטון יחיד, גס רוח, מאפיונרי, שלא מייצג את הציבור ולא נבחר על ידי ציבור התושבים, להחליט החלטות לפי קפריזות, ללא התחשבות בציבור התושבים ובעלי השמחות".

בעלי תזמורות נוספים שדיברו עם "בחדרי חרדים" ציינו כי רוב 'המשמחים' מגיעים רק בשעה 23:00 בלילה, ולסגור בשעה זו גורם להרוס לחתן ולכלה את היום החשוב בחייהם.

לדבריהם, "מר זייברט, שמייצג אחוז קטן מתושבי העיר ורגיל שבקהילתו החתונות קצרות בגלל מיעוט משמחים, לאור התקנות שנהוג שלא יבואו בחורים, מנסה לכפות על רוב התושבים כללים שנהוגים בקהילתו".

מעיריית בני ברק מסרו בתגובה ל"בחדרי חרדים": "עם קבלת המכתב פניתי אל מר שלמה מלכא, מנהל השיטור העירוני, שבשל היותו בימי חמישי בלימודים מחוץ לעיר, הוא יוכל לבדוק בתיקי השיטור רק ביום ראשון.

"יחד עם זאת, הוא הוסיף לי, כי להערכתו, לו היה נרשם דו"ח ע"י שוטר עירוני הוא היה יודע על כך. בד בבד, הוא שאל כעת טלפונית את אחד השוטרים, וזה עדכן אותו שהשבוע, אכן, פנו למשטרת מרחב דן בתלונה על רעש מבית-אבות הסמוך לאולמי "ארמונות חן", ושוטר מהמרחב הגיע למקום ולא שוטר עירוני.

"בנוסף לכך, אני רוצה ביום ראשון לבדוק במח' המשפטית של העירייה את עמדתה אם, אכן, יפנו מבית-אבות לשיטור העירוני על רעש לאחר השעה 11 באולם סמוך, מה על השיטור העירוני לעשות.

"מה שברור לי, שלהשמיץ במלים בוטות וגסות זו עבירה חמורה מאין כמוה, ומי שמגנה דוחו"ת רעש חייב, לא פחות מכך, גם להוקיע משמיצים ומוציאי שם רע, מה גם ששוב כפי שהבהרתי שככל הידוע למנהל השיטור העירוני מדובר בשוטר מהמרחב ולא שוטר עירוני".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "משטרת ישראל אוכפת את הטיפול במטרדי רעש אחרי השעה 23:00 לאחר קבלת תלונה מהציבור הרחב אשר נפגע ממטרד הרעש. אכיפה זאת מתנהלת ע"פ החוק הנהוג במדינת ישראל. צעדי ענישה כגון מתן דו"ח והחרמת ציוד הגברה מגיעים לאחר אזהרת בעל המקום".

עיריית בני ברק אריק דביר חנוך זייברט נחמן גולדמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 55 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד