י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תמונת ניצחון • טראמפ בבית הלבן מול אובמה; 'נעשה הכל שתצליח'

כך נראית תמונת ניצחון אמיתית: נשיא ארה"ב הנבחר, דונלד טראמפ, הגיע לבית הלבן לפגישת עבודה ראשונה עם היריב המר, הנשיא המכהן ברק אובמה: "נעשה הכל כדי שתצליח". טראמפ: "כבוד גדול". עשרות אלפים מפגינים ברחובות • תיעוד

תמונת ניצחון • טראמפ בבית הלבן מול אובמה; 'נעשה הכל שתצליח'
רויטרס

נשיא ארה"ב הנבחר, דונלד טראמפ, הגיע הערב (חמישי) לבית הלבן לפגישת עבודה ראשונה עם הנשיא המכהן, ברק אובמה, מי שנחשב ליריבו המר לאחר שחזר ואמר לכל אורך הקמפיין כי טראמפ לא כשיר לנשיאות.

בהצהרה משותפת בתום השיחה בחדר הסגלגל אמר אובמה: "אני רוצה לברך אותך על הניצחון שלך. אנחנו נעשה הכל כדי שתצליח בתפקיד וכדי להעביר את השלטון בצורה מסודרת. ההצלחה שלך היא ההצלחה של כולנו".

"התעודדתי מהרצון של הנשיא הנבחר טראמפ לעבוד עם הצוות שלי בנושאים רבים שאיתם המדינה שלנו מתמודדת", אמר אובמה והוסיף כי טראמפ ורעייתו מלאניה רצויים בבית הלבן.

טראמפ אמר בתגובה כי השיחה עם הנשיא עסקה בנושאים חשובים לאומה וכי הוא מצפה לפגישות עבודה נוספות עם הנשיא. טראמפ הוסיף ואמר כי "זה כבוד גדול להיות פה. זו הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים. שמעתי על בעיות ועל דברם נהדרים שהושגו וגם על דברים לא כל כך טובים. אני אמשיך לבקש את עצותיו של אובמה".

בסיום ההצהרה ניסו העיתונאים לשאול את השניים שאלות ואובמה פנה לטראמפ עם עצה מחויכת: "אף פעם אל תענה לשאלות שהם זורקים". "אתה איש טוב", השיב לו טראמפ.








כזכור, טראמפ הצליח להדהים את אמריקה והעולם כולו כשהביס את קלינטון במספר האלקטורים ונבחר לנשיא המעצמה החזקה בעולם, זאת למרות שבמספר הקולות מי שניצחה היא דווקא יריבתו הילרי קלינטון.

ברחבי ארה"ב יצאו היום עשרות אלפים להפגין נגד טראמפ. המפגינים, חמושים בכרזות עליהן נכתב "לא הנשיא שלי", הצהירו כי לא יאפשרו לטראמפ למשול במדינה. אחת המפגינות אף הוסיפה: "אנשים צריכים למות, משני הצדדים, כדי לא לאפשר לטראמפ לשלוט".
דונלד טראמפ ברק אובמה הבית הלבן הילרי קלינטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד