י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

קושנר חתנו היהודי של טראמפ סוגר את העיתון בבעלותו

ג'ראד קושנר החליט לסגור את המהדורה המודפסת של ה'ניו יורק אובסרבר', אחד העיתונים הותיקים והנפוצים בניו יורק

קושנר. צילום: רויטרס
קושנר. צילום: רויטרס

עיתון ה'ניו יורק אובסרבר', מותיקי העיתונים בניו יורק, מפסיק להופיע במהדורה המודפסת לאחר 30 שנות פעילות, כך הודיע אתמול (א) עורך העיתון יוסף מאייער, גיסו של חתן נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ובעליו של העיתון - ג'ראד קושנר.

הניו יורק אובסרבר הוא שבועון שהחל לצאת לאור בניו יורק ב-22 לנובמבר 1987 על ידי ארתור לקארטר, בנקאי ויועץ השקעות לשעבר. השבועון התמקד בכל הנושאים שמעניינים את האליטה המקומית, דוגמת נדל"ן, תקשורת, פוליטיקה ותרבות. מערכת העיתון ממוקמת ברחוב 44 במנהטן, והוא יוצא לאור מדי יום רביעי.

כאמור, המהדורה שהופיעה ב9 לנובמבר היתה המהדורה האחרונה של העיתון. ההחלטה לסגור את המהדורה המודפסת "מסמנת סוף של תקופה שבה העיתון שימש בית לעשרות עיתונאים שנמצאים עכשיו בתפקידים בכירים בעולם התקשורת", אמר מאייער, המכהן כיו"ר חברת 'אובסרבר מדיה'.

מאייער גם סיפר ל'ניו יורק טיימס' כי ההחלטה להפסיק את המהדורה המודפסת של העיתון באה במסגרת התוכנית להוצאת עיתון ארצי ברשת, ובעיקר נבעה מירידה בפרסום במדיה המודפסת. לדבריו, האובסרבר הוא אחד העיתונים הותיקים, ומספר הקוראים שלו עומד על כשמונה מיליון איש בחודש.

ג'ראד קושנר, חתנו של טראמפ, רכש את העיתון הוותיק בשנת 2006 בגיל 25, כשהיה סטודנט בבית ספר למשפטים. לאחרונה הפך קושנר להיות האיש החזק בארה"ב, מאחר והוא נחשב אחד הקרובים ביותר לנשיא הנבחר, זאת מלבד אימפריית הנדל"ן שבבעלותו.
ג'ראד קושנר אובסרבר פרסומות דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד