י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

למה לי בכלל לדעת להתאפר?

איפור בקווים עדינים לנערות, איך לשמר את המראה הנקי והטבעי, האתגר של נשים בוגרות בשימור המראה הצעיר, ואיך משיגים מראה של נערת רוק • מיכל אופיר, מאפרת ומנהלת ההדרכה ברוית אסף, רשת בתי הספר המובילה לאיפור ומקצועות היופי, מאירה לנו כמה קווים חשובים ליצירת תדמית / איה סופר

למה לי בכלל לדעת להתאפר?

המראה החיצוני שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו, אם זה במקום העבודה, לסטודנטית המגיעה לפקולטה ליום לימודים ארוך, התיכוניסטית שמבקשת להתחיל צעדים ראשונים ובעולם האיפור, נערת הרוק המבקשת לשמור על התדמית וגם את שמבקשת לשמור לרוב על המראה הנקי, לכולן מכנה משותף חשוב שידעו כיצד לצייר לעצמן את התדמית הרצויה. אם על בסיס יום יומי או רק לעיתים רחוקות באירועים מיוחדים.
מיכל אופיר, מאפרת ומנהלת ההדרכה ברוית אסף רשת בתי הספר המובילה לאיפור ומקצועות היופי מאירה לנו כמה קווים חשובים ליצירת תדמית.

איפור בקווים עדינים לנערות

את מרגישה שהגעת לגיל שאת יכולה להתחיל. זכרי לשמור על קווים עדינים, איפור מוגזם עלול להיראות מצועצע ורחוק מלהחמיא. ראשית דאגי לניקיון הפנים מומלץ לשטוף את הפנים בבוקר ובערב בעזרת ג'ל ייחודי. התאימי את האיפור למראה הכללי ולאופי האירוע. לבית הספר יתאים יותר איפור עיניים עדין של צללית בהירה ואיילנר בשילוב גלוס בגוון טבעי. אם את יוצאת למסיבה תוכלי לשלב איפור מעושן בגוונים האהובים עליך.

מתנה קטנה במרחק הקלקה

איך לשמר את המראה הנקי והטבעי?

למראה רענן וזוהר חשוב להעניק לעור גוון אחיד: קונסילר יהיה יעיל לטשטוש העיגולים הכהים מתחת לעיניים וכתמי פיגמנטציה. על מנת לשמור על עמידות האיפור לכל היום מומלץ להניח על הפנים שכבה של פריימר שקוף על בסיס סיליקון. מכאן מומלץ להוסיף שכבה קטנה של מיק אפ שתספיק למראה טבעי. את העניים ניתן לאפר בצללית בסיס בגוון טבעי. השלימי את המראה עם מסקרה, סומק בגוון ורדרד שידגיש את תפוחי הלחיים, ואודם לח בגוון עדין בצבע השפתיים.

האתגר של נשים בוגרות בשימור המראה הצעיר

אחת מתופעות ההתבגרות היא יובש של עור הפנים ופגיעה באחידות שלו, הקפידי להעניק לעור פניך מוצרי טיפוח איכותיים העשירים במרכיבים מזינים, וקונסילר מתקן בגוון כתום או צהוב לטשטוש כתמי פיגמנטציה וכתמים כהים אחרים. מייק אפ נוזלי לבסיס האיפור יסייע לייצר מראה אחיד. הדרך הטובה ביותר להדגיש את ענייך היא עיפרון תיחום בגוון כהה, כשמעליו ניתן לצייר על העפעף עם איילנר או צללית כהה. להשלמת המראה מומלץ להיעזר בשפתון עמיד ועשיר בלחות, המראה המבריק של הגלוס פחות מתאים.

למראה של נערת רוק

נערת רוק מבקשת "לצעוק" את הבוער בה, כך גם יהיה גם האיפור: דרמטי, בועט ועוצמתי.
הגוונים שינצחו גווני השחור אפור עם מעט נצנוצים, או גוון מבריק. את המראה הדרמטי לעניים תוכלי ליצור על ידי הדגשת קו הריסים העליון בצבע כהה (אפשר עם עיפרון שחור)וטשטוש הצללית עם המברשת כלפי מעלה לכיוון שקע העין ליצירת מראה מעושן. את השפתיים מומלץ להדגיש בצבעים בולטים ונועזים כמו: אדום, בורדו, סגול, ורוד פוקסיה. להשלמת המראה הקפידי גם על משיכת הציפורניים בלק תואם בגווני סגול, שחור, אפור.

.

לפרטים>>


איפור נשים יופי טיפוח אופנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד