י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המלמד היכה את הילד, ורב הקהילה גיבה אותו

ירוחם החרדית סוערת: המשטרה עצרה מלמד בחשד להכאת אחד התלמידים, זאת בעוד רב הקהילה החליט לגבות את המלמד וטען כי זה משום "דרכי חינוך"

חרדי, צילום אילוסטרציה. צילום: פלאש 90
חרדי, צילום אילוסטרציה. צילום: פלאש 90

סערה גדולה בקהילה החרדית ביישוב ירוחם הדרומי - המשטרה התערבה אתמול (רביעי) בעקבות הגשת תלונה על מלמד בכיתה א' החשוד בהכאת ילד בתלמוד תורה המקומי, זאת בעוד רב המקום מגבה אותו.

הכל החל בשבוע שעבר כאשר לטענת אחד מהורי התלמידים טען שהמלמד בכיתה א' היכה את בנו לעיני ילדי הכיתה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי אבי הילד מחה בפני המלמד, ומצד שני רב הקהילה הגאון רבי מרדכי יהודה קראוס - שהדברים הובאו בפניו, הודיע כי הוא נותן גיבוי מוחלט למלמד, שלטענתו עשה זאת לשם חינוך גרידא.

בליל שבת, בעת הדרשה של הרב קראוס בבית הכנסת 'בית פנחס' בו מתפללים האברכים מבני הקהילה, הגיע האב ומחה בפני הרב במלמד שהכה את בנו.

אתמול (רביעי) נרשמה התפתחות לאחר שהאב החליט לעזוב את היישוב ולהתלונן במשטרה על המלמד. השוטרים, שהגיעו לתלמוד תורה, שוחחו עם ההנהלה ועם אב התלמיד שהוכה. מאוחר יותר זומן המלמד לחקירה שנמשכה שעות, ובסיומה הורחק למספר ימים מהתלמוד תורה.

בהנהלת התלמוד תורה 'מסילה בערבה' סירבו להגיב ל'בחדרי חרדים', לדבריהם הפרסום לא יעזור לאף אחד מהצדדים, וכי "זה סיפור פנימי בתוך ירוחם".
ירוחם סערה הכה ילד הרב קראוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד