י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כוחות הביטחון היו עסוקים בשריפות - ונערי השוליים פשטו על ביתר

במהלך השבת האחרונה, בזמן שכוחות הביטחון היו עסוקים בפעילות להצלת חיי אדם בעקבות גל השריפות הגדול - ניצלו נערי השוליים של ביתר עילית את ההזדמנות וביצעו גל פריצות נרחב בעיר • בקרבנות: לפחות ששה בתים ועסקים

ביתר עילית. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
ביתר עילית. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

גל פריצות לבתים בשבת האחרונה בביתר עילית: בזמן שכוחות הביטחון היו עסוקים בפעילות להצלת חיי אדם בגל השריפות, נערים פרצו למספר בתי מגורים ובתי עסק בביתר עילית, וגנבו דברי ערך.

במוצאי שבת החלו להצטבר במשטרת מחוז ש"י תלונות על גל פריצות במהלך השבת. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי בוצעו פריצות לארבעה בתים ושני בתי עסק ברחובות הבאים - ישמח ישראל, קדושת לוי, חב"ד, החוזה מלובלין, הרב שך והרב מוצפי.

חוקרי משטרת מחוז ש"י פתחו בחקירה על מנת לאתר את הפורצים ולהביאם לדין. מהפרטים שהגיעו עד כה ל'בחדרי' מתברר כי לא מדובר בערבים שנכנסו לעיר, אלא ביהודים, נערי שוליים שניצלו את העובדה שכוחות ההצלה והביטחון היו דרוכים בעקבות השריפות וביצעו את זממם.

גורמים בעיריית ביתר אומרים ל'בחדרי', כי לצד עבודת המשטרה, עושה גם העירייה מאמץ גדול להידוק הביטחון בעיר. במסגרת זו נוספו לאחרונה מספר רב של מצלמות ביטחון בתוך העיר, כולל תוספת מוקדן מיוחד עבור מצלמות אלו.

בנוסף, בשבועות הקרובים תיערך חנוכת הבית לתחנת המשטרה החדשה שבנתה העירייה במתחם החירום העירוני, לשם תעבור תחנת משטרת גוש עציון, דבר שאמור לסייע למיגור אירועים אלו.
ביתר עילית פריצה בתי עסק גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד