ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הצעיר החרדי שעלה לקבר ערפאת - מבקש סליחה

תיעוד של ידידיה חסון, צעיר חרדי המתעסק ביחסי ציבור, על קברו של נשיא הרשות הפלסטינית לשעבר, רב המרצחים יאסר ערפאת, עורר סערת ענק ברשתות החבריות. כעת, הוא מתנצל: "מבקש מחילה, כפרה וסליחה"

חסון על קברו של ערפאת
חסון על קברו של ערפאת

תיעוד של ידידיה חסון, צעיר חרדי המתעסק ביחסי ציבור, שפורסם לפני כשלושה שבועות, בו הוא נראה בקברו של נשיא הרשות הפלסטינית לשעבר, רב המרצחים יאסר ערפאת, עורר סערת ענק ברשתות החברתיות. כעת, חסון מתנצל.

בסיום הסיור התפרסמו בדף הפייסבוק של 'בחדרי חרדים' תמונות של הצעירים החרדים, בהם חסון, מסיירים ברמאללה ועל קברו של ערפאת והדבר עורר סערה גדולה עם תגובות נזעמות רבות מצד הגולשים כנגד הצעירים החרדים.

חסון, ש'עלה' לקברו של ערפאת כחלק מסיור של ארגוני שמאל, פרסם פוסט בו הוא מביע התנצלות על המעשה.

"אני ידידיה חסון, לאחר בקשת מחילה, סליחה וכפרה ולאחר שנצצו בי רגשי תשובה בשבת חיי שרה בהיותי בעיר הקודש חברון סמוך לקברי אבות, פתח גן עדן, פגשתי את יהונתן יוסף נכדו של מרן ובנו של חכם יעקב יוסף זכר צדיקים לברכה שהעיר לי בנועם על המעשה החמור שעשיתי" כתב חסון.

"בושתי וגם נכלמתי ואני מתנצל עמוקות בפני עם ישראל על כך שהלכתי לפגוש רוצחים ערבים שפלים והענקתי להם לגיטימציה כאילו אנשי תרבות הם שניתן לשוחח עמם, כאשר המזימה האמיתית של מארגני המפגש היא מסירת שטחי ארץ ישראל בידי האוייב הערבי השפל" הוסיף חסון.

לסיום כתב: "מהיום אני מקבל על עצמי את מצוות התשובה ואלך לבקר רק צדיקים וקברי צדיקים, ואלך לקברו של המרצח יאסר עראפת רב המרצחים ימ"ש רק אם יהיה לי צורך עז להקיא. יהי רצון שלא אחטא עוד ומה שחטאתי מחוק אבל לא על ידי יסורים וחולאים רעים, אמן".

בשיחה עם "בחדרי חרדים" הביע חסון שוב התנצלות מעומק הלב כלפי משפחות הנרצחים בגלי הטרור שפוקדים את ישראל בשנים האחרונות. "לא נסעתי בקטע של 'שמולאנים' או משהו, נסעתי לקבר בקטע שאמרו לנו 'באו תכירו את הצד השני של המפה'" הוא אומר.

לדבריו, "הסבירו לנו שלפצל את הארץ זה טוב ולתת לפלסטינים שטחים זה טוב וזה יתן שקט במדינת ישראל. לא היתה לי כוונה לעלות לקבר ערפאת, אבל במהלך המסלול לפתע העלו אותנו לקבר".
ידידיה חסון יאסר ערפאת רמאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד