ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

ענקית הביטוח מינכן רה אימצה את הכספת הדיגיטלית הישראלית

הפלטפורמה שפיתחה SafeBeyond מאפשרת אחסון וניהול של תוכן דיגיטלי, המיועד ליורשים ולמוטבים בפוליסת הביטוח • ההסכם עם חברת הביטוח הבינלאומית צפוי להוסיף לחברה מאות אלפי משתמשים משלמים כבר בשנתיים הקרובות

סטארט אפ ישראלי, צילום אילוסטרציה: פלאש90
סטארט אפ ישראלי, צילום אילוסטרציה: פלאש90

ענקית ביטוחי המשנה הבינלאומית מינכן רה (MunichRE) חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם הסטארט־אפ הישראלי SafeBeyond, שמפתח כספות דיגיטליות עבור יורשים.

מהחברה נמסר כי ההסכם, שנחתם בנובמבר, צפוי להוסיף באופן ישיר מאות אלפי משתמשים משלמים כבר בשנתיים הקרובות.

הפלטפורמה שפיתחה SafeBeyond מאפשרת לאחסן ולנהל תוכן דיגיטלי מכל סוגי הקבצים והמדיות (וידאו, טקסט, תמונה ואודיו) בחשבון פרטי, שיכול להכיל מספר בלתי־מוגבל של כספות דיגיטליות. היורשים והמוטבים יקבלו את המידע והתכנים הדיגיטליים שהושארו עבורם בכספות עד 25 שנים לאחר פטירתו של בעל החשבון, בהתאם למשתנים שנקבעו מראש על ידי המשתמש.

SafeBeyond הוקמה ב-2014 על ידי מורן צור, לשעבר מנכ"ל מיטב דש טרייד, והמשקיע יעקב אנגל באמצעות קרן Atooro שבשליטתו. הרעיון לפיתוח כספת דיגיטלית עלה במוחו של צור לפני כ-14 שנים לאחר מות אביו מסרטן. לפני חמש שנים חלתה גם אשתו בסרטן (כיום היא בריאה), וצור רצה לוודא שבמקרה הגרוע מכל, בנו יוכל לראות ולשמוע את אמו, ולו רק באופן דיגיטלי. רצון זה שימש כתמריץ נוסף לפיתוח הכספת.

"ביטוח חיים הוא מוצר קשה למכירה והניהול שלו מאוד מורכב, לכן דרוש בו שינוי. באמצעות מינכן רה נספק לחברות הביטוח מוצר חדש שמאפשר גישה הוליסטית של ניהול הלקוחות. חברות הביטוח יפתחו ללקוח חשבון דיגיטלי שלתוכו תוזן גם הפוליסה, שתישמר בכספת. אך לא רק כסף יהיה בכספת - אלא גם סרטונים או הקלטות של הלקוח. על המשתמש יהיה להגדיר מראש מי הם המוטבים שיקבלו את התוכן הדיגיטלי ואת המועד של שליחת התוכן לאותם מוטבים. תוכן זה יופץ לאחר מכן באופן אוטומטי לכל המוטבים", הסביר צור. חברות הביטוח מצדן, הוסיף צור, יקבלו גישה ישירה דרך הרשת לאותם מוטבים. כך לדוגמה, אדם שקרוב שלו מת וקיבל פיצויים יהיה לקוח פוטנציאלי זמין לחברת הביטוח.

ברנרד ניומן, סגן נשיא בכיר של מינכן רה בקנדה, אמר: "מינכן רה מחפשת בכל העולם סטארט־אפים יחודים שיקדמו את חוויית המשתמש בתחום הביטוח. SafeBeyond הוא אחד מהם".

SafeBeyond היא חלק ממגמה חדשה בעולם הביטוח - אימוץ של גישה דיגיטלית וראייה כוללת יותר של המבוטח כחלק ממה שמכונה כיום Insurtech - תחום שמבקש לשלב מוצרים חדשניים שמפתחים סטארט־אפים בענף הביטוח.

לדברי צור, לקוחות החברה הם בעיקר חברות ביטוח בישראל, ארה"ב וקנדה, אך גם משרדי עריכת דין שעוסקים בניהול עיזבון וגופים שנותנים שירותים לגיל השלישי.

עד היום הושקעו בסייפביונד כ-1.2 מיליון דולר בעיקר מהמשקיעים הפרטיים יעקב אנגל ואלכס סטולין.

הלקוחות של החברה הן בעיקר חברות ביטוח בישראל, ארה"ב וקנדה. ענפים נוספים שבחרו בפתרון לדברי צור הינם משרדי עו"ד שעוסקים בניהול עיזבון, וגופים שנותנים שירותים לגיל השלישי. בסהך הכל יש כבר כיום עשרות אלפי משתמשים במוצר.

קישורים:
מה הסיכוי שלכם לזכות בהגרלות הדירות במחיר למשתכן?
זה מה שקורה כשמנסים בכוח להוריד את מחירי הדיור
פרשת הצוללות מסתבכת: כך יגיע הכסף הישראלי לאיראן
סטארט־אפ ישראלי כספות דיגיטליות SafeBeyond מורן צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד