י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חדש במסנג'ר של פייסבוק: המצלמה של סנאפצ'ט

בימים הקרובים תאפשר מסנג'ר למשתמשיה לצלם, גם בזמן שיחה, תמונה או סרטון וידאו ולהוסיף להם אפקטים כמו סטיקרים, מסכות בתלת מימד, טקסטים מעוצבים ועוד



אחרי וואטסאפ ואינסטגרם, גם מסנג'ר - אפליקציית המסרים המידיים של של פייסבוק תשיק מצלמה חדשה שאמורה להתחרות ביכולות של סנאפצ'ט. מסנג'ר הציגה בחודשים האחרונים שידרוגים רבים באפליקציה והכניסה שימושים בבוטים, גיפים ומשחקים. בימים הקרובים תאפשר מסנג'ר למשתמשיה לצלם, גם בזמן שיחה, תמונה או סרטון וידאו ולהוסיף להם אפקטים כמו סטיקרים, מסכות בתלת מימד, מסגרות, טקסטים מעוצבים ופילטרים אמנותיים.

במאבק על קהל המשתמשים הצעירים הבינה ענקית הטכנולוגיה כי השימוש בטקסט הולך ופוחת ואילו העברת מסרים באמצעות תמונות וסרטוני וידאו עולה. לאחר שפייסבוק השיקו בחודשים האחרונים את סטוריס באינסטגרם, אפליקציית לייפסטייג' להעלאת סרטוני וידאו המיועדת לבני נוער ואת היכולת לבצע שדרוגים לתמונות בוואטסאפ - הגיע תורה גם של מסנג'ר.

למסנג'ר יותר ממיליארד משתמשים ועל פי החברה, מדי יום נשלחים יותר מ-2.5 מיליארד אימוג'י, תמונות, סטיקרים וסרטים וידאו באמצעות האפליקציה. כעת, עם הכניסה לאפליקציה יופיע כפתור עגול במרכז החלק התחתון של המסך שבאמצעותו ניתן לצלם תמונה, להוסיף לה אפקטים ולבחור למי לשלוח.

קשה להתעלם מכך שהשינויים האלו מזכירים באופן כמעט זהה ליכולות של סנאפצ'ט, שממשיכה להתחזק למרות הניסיונות הרבים לחקות את הפונקציות שהיא מציעה. ב-2013 ניסה מארק צוקרברג לרכוש את סנאפצ'ט, אך נתקל בסירוב. כעת פייסבוק השלימה מהלך נוסף שמראה כי היא רואה בה כאחת ממתחרותיה העיקריות.
מסנג'ר פייסבוק סנאפצ'ט תלת מימד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד