י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הדלפה חדשה חושפת: ווטסאפ תאפשר לבטל הודעות לאחר שנשלחו

לפי ההדלפה שפורסמה בטוויטר, גרסת בטא של וואטסאפ מאפשרת למחוק ולערוך הודעות שכבר נשלחו - אפילו אם נקראו על ידי המקבל

הדלפה חדשה חושפת: ווטסאפ תאפשר לבטל הודעות לאחר שנשלחו



וואטסאפ מוסיפה שלל תכונות חדשות לשירות שלה - אחת מהן מעניינת במיוחד. לפי הדלפות שפורסמו בחשבון הטוויטר WABetaInfo, שידוע במידת הדיוק שלו לגבי תכונות חדשות ברשת החברתית, השירות יאפשר כבר בקרוב למשתמשים לבטל ולערוך הודעות שכבר נשלחו.

חשבון הטוויטר פירסם וידיאו שמראה כיצד אפשר למחוק הודעה המערכת ההפעלה IOS. לפי ההדלפה, היכולת הזו נראתה בוואטסאפ בטא ל- iOS 2.17.1.869. ככל הנראה, משתמשים יוכלו למחוק הודעה אפילו לאחר שנקראה על ידי המקבל. המאפיין החדש הזה




עם זאת, לא בטוח שהמאפיין הזה יגיע בזמן הקרוב למשתמש הרגיל, או שזה ייקח זמן מה. בדרך כלל חולף זמן מה עד שוואטסאפ משחררת מאפיין חדש לכלל המשתמשים.

בנוסף, וואטסאפ עובדת על אפשרות לערוך הודעות. חשבון הטוויטר המסתורי אומר כי "וואטסאפ הוסיפה בגרסת בטא את האפשרות לערוך הודעות שכבר נשלחו, וזה למעשה אפשרי כברירת מחדל ונמצא תחת פיתוח".

החברה גם עובדת על דרך חדשה להראות את הסטטוס של המשתמש. כמו כן, משתמשים יוכלו לראות כמה מחבריהם ראו את הסטטוס המעודכן שלהם – וגם יוכלו למחוק את עדכוני הסטטוס. באחרונה דווח כי וואטסאפ עובדת על שינוי הסטטוסים כך שייראו יותר כמו אלה של סנאפצ'ט. יהיה תקף גם בשיחות של קבוצה.
גרסת בטא וואטסאפ WhatsApp מחיקת הודעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד