י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מקלב וגפני: עובדי מדינה יוכלו לסנן את רשת האינטרנט

שני ח"כי 'דגל התורה' דאגו לאפשר רשת מפוקחת לצרכי עבודה במשרדי הממשלה לעובדים חרדים

גפני ומקלב, צילום: פלאש90
גפני ומקלב, צילום: פלאש90

עובדי המדינה יוכלו לבקש רשת מסוננת לצרכי עבודה בלבד ובכך לא להיחשף לתכנים שלילים במקום העבודה - זאת לאחר פניות רבות שהגיעו ללשכתם של חברי הכנסת של דגל התורה משה גפני ואורי מקלב שהלינו על כך שעובדים חרדים העובדים במשרדי הממשלה או עובדי חוץ המספקים שירותים לממשלה אינם יכולים לבקש בקרה על הרשת בסביבת העבודה.

במהלך הדיונים בוועדת המדע והטכנולוגיה סביב עמדות ממשל זמין והרשתות במשרדי הממשלה פנה חברי הכנסת מקלב לגורמים האחראים על המחשוב הממשלתי ובקשו לאפשר לבקר את הרשת לעובדים אשר יגישו בקשה בנושא למנהלי המחלקות שלהם.

"כל עובד צריך להיות מרוכז לעבודתו, המציאות הזו של רשת פתוחה עם תכנים כללים ככלל לא תורמת לאיכות העבודה, למוסר העבודה ולתכלית יעדי עסקתו, אלא אף מהווה מכשול והפריע לעובד" אמר ח"כ מקלב לאחראיים.

יצוין כי לצורך התאמת סביבת העבודה לעובדים המבקשים זאת נדרשו פיתוחים מיוחדים והתאמות טכניות כיון שסביבת העבודה של העובד מחוברת בצורה טכנולוגית לרשת ממשלתית כללית מה שאילץ פיתוחים טכנולוגיים שיאפשרו לעובד המבקש סביבת עבודה נקיה וראויה.

התהליך החל בתקופת כהונתו של ח"כ משה גפני כיו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה שהיא הרגולטור המפקח על פעילות הממשלה בנושאי המחשוב והטכנולוגיה לעובדי הממשלה והשירות לאזרחיה.
מקלב גפני אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד