י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

יהודי צרפת נגד ליברמן: "שירות לאנטישמים"

ארגון הגג של יהודי צרפת גינה את קריאתו של שר הביטחון לעלייתם ארצה, וציין כי דבריו "מוגזמים ובלתי מדויקים מבחינה היסטורית"

ליברמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ליברמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקרי"ף, ארגון הגג של הארגונים היהודיים בצרפת, תוקף היום (ג) את שר הביטחון אביגדור ליברמן על דברים שאמר אתמול - בהם קרא ליהודי צרפת לעלות לארץ.

ארגון הקרי"ף תומך בדרך כלל במטרות הציוניות ובמדינת ישראל, אך כבר ב-2004 גינה את ראש ממשלת ישראל, אריאל שרון, באפיון שלו על האנטישמיות בצרפת וכן על הקריאה שלו לכל יהודי צרפת לעלות לישראל.

בהודעה שהוציא היום הארגון נאמר, כי דברי ליברמן "מוגזמים ובלתי מדויקים מבחינה היסטורית. הצהרות מביכות כאלה יכולות לשרת את האנטישמים, ואת אלה העוסקים בדיס-אינפורמציה על קשרם של הצרפתים היהודים לרפובליקה".

כזכור, בפתח ישיבת הסיעה שערך אתמול, התייחס שר הביטחון אביגדור ליברמן לועידת פריז. "מה שמטריד אותי זה שב-15 בינואר מתכנסת ועידה בפריז שתדון בסכסוך ישראלי. זה יוצא ארבעה ימים לפני תום קדנציית הממשל הנוכחי בארה"ב, וגם כשברור שממשלת צרפת עצמה הולכת בקרוב לבחירות. זו לא ועידת שלום, אלא טריבונל נגד מדינת ישראל. זו ועידה שכל תפקידה הוא לפגוע במדינת ישראל ובשמה הטוב. לפי מה שאנחנו שומעים זה נראה לא רק משפט נגד ישראל, אלא משפט דרייפוס מודרני - בהבדל אחד, במקום יהודי אחד על ספסל הנאשמים, הפעם כל עם ישראל ישב על ספסל הנאשמים.

"הדבר הזה שקוף וברור, וכל אחד מבין מה ההיגיון מאחורי הוועידה הזו ובעיתוי הזה. תסתכלו על כל ההצבעות של צרפת במוסדות הבינלאומיים בשנה האחרונה, בכל פורום ובכל זירה, ותראו שברור מה הכיוון ומה המטרה של הוועידה הזו. צר לי שזה מצטרף לאווירה הקשה שגם ככה קיימת בצרפת נגד היהודים", המשיך ליברמן והציע: "זה אולי הזמן להגיד ליהודי צרפת - זו לא המדינה שלכם ולא האדמה שלכם, תעזבו אותה ותעברו לפה, לישראל. זו התשובה היחידה למזימה הזו של אותה ועידה. אם אתם רוצים להישאר יהודים, תעזבו את צרפת".
צרפת אנטישמיות קריף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד