י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

השב"כ חשף: 400 פיגועים גדולים סוכלו השנה

"למעלה מ-400 פיגועים משמעותיים סוכלו השנה", כך חשף ראש השב"כ נדב ארגמן, בטקס לחלוקת פרסים

ראש השב"כ נדב ארגמן עם ראש הממשלה. צילום: שב"כ
ראש השב"כ נדב ארגמן עם ראש הממשלה. צילום: שב"כ

והיא שעמדה: למעלה מ-400 פיגועים משמעותיים סוכלו השנה", כך חשף ראש השב"כ נדב ארגמן, בטקס שנערך במטה הארגון, שם קיבלו פרס ראש הממשלה על הישג מודיעיני-מבצעי לשנים 2015-2016.

הפרס מוענק אחת לשנתיים, כביטוי של הערכה על תכנון ברמה גבוהה, ביצוע מקצועי ללא דופי ותוצאה שיש בה משום תרומה משמעותית להשגת יעדי השירות. בטקס במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש שירות הביטחון הכללי, נדב ארגמן, הוענקו פרסים על שישה מבצעים פורצי דרך, וחולקו תעודות הוקרה לעובדים והעובדות שלקחו חלק בהובלתם.

המבצעים שנבחרו כמקבלי הפרס הינם המבצעים הייחודיים, המתוחכמים והיצירתיים ביותר שבוצעו בשב"כ בשנתיים האחרונות בתחום המבצעי, המודיעיני, הטכנולוגי והסייבר – בזירות קרובות ורחוקות.

בין המבצעים הזוכים בפרס: פיתוח יכולות טכנולוגיות מתוחכמות להתמודדות מול גל טרור המפגעים הבודדים, מימוש מבצע להשגת נגישות למידע מודיעיני ערכי ופורץ דרך, סיכול תשתיות טרור מסוכנות אשר פעלו להוצאת פיגועים קשים ופיתוח דרכי פעולה חשאיות וכלים מבצעיים מול מגוון היריבים מולם מתמודד השב"כ.

ראש שירות הביטחון הכללי, נדב ארגמן אמר "המודיעין האיכותי, הטכנולוגיה המתקדמת וההון האנושי המצוין, הם אלו שבזכותם סיכל השנה שירות הביטחון הכללי למעלה מ-400 פיגועים משמעותיים.

"אתם, בהישגים שהובלתם אותנו אליהם, ראיתם את כל מה שאנחנו ראינו, אבל חשבתם את מה שאף אחד לא חשב לפניכם. היה בכם האומץ לחשוב ולפעול מעבר לגבולות המוכר והבטוח, ולגרום לדברים לקרות. ראיתם בקשיים שהמציאות מציבה לנו אתגר, ומצאתם את הדרך לפצח אותו".

"המצוינות מכילה בתוכה גם מרכיב של חדשנות ויצירתיות. היכולת ליצור יש מאין, לחשוב מחוץ לגבולות המוכר, להאמין ברעיון, גם אם הוא נראה מטורף בהתחלה, ולא להרפות נוכח הקשיים שמערימה הדרך. גם במבחן הזה עמדתם בהצלחה, והוכחתם לכולנו שהשמיים הם הגבול".
נדב ארגמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד