י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בנה של חשודה בפרשת ההטרדות: "בעד להעניש אותם" • צפו

יובל ווזנסנסקי, בנה של חשודה ב"פרשת ההטרדות" בה מעורבים בכירי הפלג הירושלמי ועיתון "הפלס", מספק הצהרה מפתיעה: "לא הבנתי איך עד עכשיו לא עצרו אותה ואת השותפים שלה להפגנות והמחאות" • יעקב הלפרין: "לא נתנו לנו מנוחה במשך שנתיים" • צפו

בנה של חשודה בפרשת ההטרדות: "בעד להעניש אותם" • צפו
דוברות המשטרה

"פרשת ההטרדות" • יובל ווזנסנסקי, בנה של חשודה ב"פרשת ההטרדות", בה מעורבים בכירי הפלג הירושלמי ועיתון "הפלס", סיפק אמש (שלישי) הצהרה מפתיעה.

"לא הבנתי איך עד עכשיו לא עצרו אותה ואת השותפים שלה להפגנות והמחאות", אמר ווזנסנסקי בשיחה עם "ערוץ 1".

"אמא שלי גרה בבני ברק. בלילה התברר לי שעצרו אותה" סיפר הבן והוסיף כי ראה את אמו מנהלת בעצמה את קמפיין ההטרדות נגד חברות וגופים עסקיים שלא רצו לפרסם ב"הפלס". "כשאני עוד הייתי בבית היא הייתה מנהלת את כל הקמפיין נגד החברות שלא היו מפרסמות בעיתון שלהם" סיפר.



"אני מזמן לא הבנתי איך עדיין לא עצרו אותה ואת השותפים להפגנות והמחאות שלהם. אני בעד שיאריכו את המעצר ויענישו את מי שצריך להיענש" אמר ווזנסנסקי.

יעקב הלפרין, בעלי רשת "אופטיקה הלפרין", סיפר על מסע ההטרדות שעבר בשנים האחרונות. "לצערי היום הוטרדתי בעשרות שיחות טלפון" סיפר הלפרין.

הלפרין הוסיף: "לא נתנו לנו מנוחה למעלה משנתיים. יום יום שעה שעה, עם משפטים כמו 'אם לא תפרסמו בפלס נפסיק לקנות אצלכם'".

אמו של ווזנסנסקי, אביגיל-טניה שקולניק, בת 58 מבני ברק, נעצרה בגל המעצרים המשטרתי בפרשה. החוקר דוד קוריאט אמר בדיון בהארכת מעצרה כי היא חשודה "כמבצעת עיקרית בעבירות סחיטה באיומים ושאר העבירות שציינו בדיונים הקודמים". לדבריו, בעקבות הפרות הסדר שהיו במהלך מעצרה, המשטרה לא הצליחה לבצע חיפוש בביתה ולכן הטלפון שלה לא נתפס.

"היא חזרה ואמרה שאם הוא לא יפסיק לפרסם בעיתון שהיא לא מעוניינת שהוא יפרסם (יתד נאמן א.ש.), הוא יקבל הרבה שיחות 'אבל לא שאתה רוצה תקבל', זה הניסוח שעולה מהשיחה למשל" הוסיף החוקר.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה בארבעה ימים, בחשד לקשירת קשר לעשות פשע, סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות והטרדה. השופט עמית מיכלס אמר כי הוא סבור "שקיים חשד סביר הקושר את החשודה למיוחס לה", אך יחד עם זאת ציין כי עוצמת החשד הסביר אינה גבוהה. בעקבות כך, היא שוחררה למעצר בית למשך ארבעה ימים, איסור יצירת קשר עם המעורבים למשך עשרה ימים, הפקדה כספית של 1,000 שקל, התחייבות עצמית וערבות בסך 5,000 שקל.

כפי שפורסם אמש ב"בחדרי חרדים", כוחות משטרה גדולים פשטו על שכונות חרדיות בכמה ערים חרדית וביצעו גל מעצרים של כ-30 חשודים בפרשת ההטרדות, בה על פי החשד הוציאו לפועל הטרדות בלתי פוסקות נגד חברות וגופים עסקיים שלא פרסמו ב"הפלס".

בין העצורים בפרשה בכירים בפלג הירושלמי הקיצוני ועיתון "הפלס". בית המשפט בראשון לציון האריך את מעצרם של שניים מהחשודים, אברהם טריגר וחיים יברוב, בשמונה ימים. מעצרו של עורך העיתון, נתי גרוסמן, הוארך בשלושה ימים, עד ליום חמישי.

החשדות נגד העצורים הם סחיטה באיומים והטרדה. בדיונים בבית המשפט התברר כי המשטרה אף ביצעה האזנות סתר לחלק מהחשודים.
פרשת ההטרדות הפלס הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד