י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

השריד האחרון איננו • הרב מאיר שישא זצ"ל

83 שנים של אהבת תורה הגיעו לסיומם, עם פטירת הרב מאיר שישא, מחשובי 'תולדות אהרון' • הליכה דומעת במשעול חייו של הילד הוינאי שהותיר אחריו 12 ילדים

הרב מאיר שישא ז"ל. הותיר אחריו 12 ילדים
הרב מאיר שישא ז"ל. הותיר אחריו 12 ילדים

ברוך דיין האמת: הרה"ח מאיר שישא ז"ל - ר' מאיר, מחשובי חסידי תולדות אהרן ומקורבו של האדמו"ר הקודם בעל ה'דברי אמונה' זי"ע - נפטר היום (ד') בשעה 2:00 בצהריים בית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

המנוח סבל מכאבים עזים בראשו בתקופה האחרונה. לאחר שאושפז בבית החולים גילו הרופאים גידול בראשו, ולאחר שבועות ספורים – הלך לעולמו.

המנוח נולד לפני 83 שנה בוינה שבאוסטריה. בזמן המלחמה עלה לארץ יחד עם בני משפחתו, ונכנס ללמוד בישיבת דושינסקיא אצל האדמו"ר המהרי"ץ זי"ע. בימי בחרותו התקרב לחסידות 'תולדות אהרן', וברבות הימים הפך לאחר מנכבדי החסידות. רעייתו ע"ה - בתו של הרב גבריאל פפנהיים ז"ל ששימש כמנהל של מוסדות בית ספר לבנות 'חינוך ירושלים' - נפטרה לפני כחמש שנים. לאחר פטירת חמיו, נקראו המנוח ז"ל ורעייתו ע"ה לנהל את המוסד.

"במשך 13 שנים היה עובר טיפולי דיאלזה קשים ואל אף ייסוריו הרבים היה תמיד שמח ומשמח את כולם. היה משתתף תמידים כסדרם בשיעורים החל מהשעה 5:00 בבוקר אז היה לו חברותא קבועה והיה לומד כל היום בבית המדרש של החסידות אף בימים הקשים לא ויתר על השיעורים בשעות הערב", מספר אחד מבני המשפחה.

המנוח נותר אחרון מבני משפחתו, לאחר שאחיו: ר' שמואל בנימין ז"ל, ור' יעקב עקיבא ז"ל, נפטרו בשנים האחרונות. לפני כארבע שנים, נפטרה בתו לאחר שסבלה מהמחלה הנוראית.

הותיר אחריו 12 ילדים בתוכם ארבע בנים ושמונה בנות, בנו הרב גבריאל המשמש כגבאו של יבלחט"א האדמו"ר מתולדות אהרן. בנו שמואל חבר הנהלת מוסדות תו"א, בנו הרב אהרן המשמש כמשגיח בישיבת תולדות אהרן ובנו הרב דוד המשמש כמנהל במוסדות תולדות אברהם יצחק.

הלוייתו תתקיים היום (ג') בשעה 16:30 מבית המדרש הגדול תולדות אהרן בשכונת מאה שערים בירושלים להר הזיתים שם יטמן בחלקה שקנה בימי חייו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד