י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פייסבוק צפויה להרחיב הפעילות בישראל ומגדילה שטחי משרדיה בכ-200%

לפייסבוק כיום 6 קומות במגדל בשדרות רוטשילד, אך ככל הנראה אין באפשרותה להתרחב בבניין • לפי ההערכות, תשכור 4 קומות במגדל עזריאלי החדש בשרונה

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



עקב גדילה מתוכננת של פייסבוק בישראל בשנים הקרובות, בוחנת החברה חלופות למשרדיה במגדל רוטשילד 22, ומעבר למגדל עזריאלי החדש בשרונה שבתל אביב. לפייסבוק כיום 6 קומות במגדל ברוטשילד, אך ככל הנראה אין באפשרותה להתרחב עוד יותר בבניין, הנחשב לקטן יחסית מבין מגדלי המשרדים.

בשל כך נמצאת פייסבוק, המנוהלת בישראל על ידי עדי סופר תאני וג'ואי שמחון, במו”מ עם חברת עזריאלי במטרה לשכור מספר קומות בבניין החדש ו"המתפתל" במתחם שרונה, שבנייתו צפויה להסתיים בקרוב. מדובר בבניין המשרדים הגדול ביותר כיום בישראל, כאשר בכל קומה שטח של 2,400 מ”ר. בבניין 45 קומות, מהן 5 קומות ישמשו כמלון ו-3 קומות מיועדות למסחר.

פייסבוק מעסיקה כיום בישראל כ-150 עובדים, ולפי ההערכות, במידה והעסקה עם עזריאלי תושלם, היא עתידה לשכור 4 קומות במגדל החדש בשטח כולל של כ-9,600 מ”ר. עם כמות העובדים הנוכחית מדובר בשטח של 64 מ”ר לעובד - גבוה מאוד מהממוצע, גם בחברות היי-טק. ב-2014 שכרה החברה ארבע קומות במגדל רוטישלד בתל אביב, בשטח כולל של כ-3,500 מ"ר.

מפייסבוק ועזריאלי לא נמסרה תגובה.
פייסבוק עזריאלי בשרונה עדי סופר תאני וג'ואי שמחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד