י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בארבע עיניים עם ר' שמואל אטיאס מנכ"ל רשת צרכניות נתיב החסד

אנחנו בעיצומה של הגרלת הקיץ הגדולה על רכב מטעם נתיב החסד. בדרך כלל, רק חברות גדולות מאפשרות לעצמן הגרלה על פרס יקר כל כך, מה הביא אתכם לרעיון הזה? "הלקוחות הקבועים שלנו יודעים שמידי שנה אנו יוצאים במבצע ענק המתפרס חודשים עם מספר הגרלות. השנה חיפשנו ומצאנו את הגרלת הענק שתדבר לכל אחד- הגרלה על רכב חדש, שאף אחד לא מתנגד לקבל. אם כבר לתת מתנה, כדאי שהיא תהיה הטובה ביותר".

בארבע עיניים עם ר' שמואל אטיאס  מנכ"ל רשת צרכניות נתיב החסד
נתיב החסד



מהם התנאים להשתתפות במבצע?
"לא קשים מדי: קונים ב-300 שח ממוצרי החנות, סכום נמוך יחסית בהשוואה לקניה שבועית ממוצעת של משפחה חרדית, ובתוכם 29.9 שח ממותגי החברות: תנובה. סנו. טרה. מעולה. יפאורה. זוגלובק. גלידות נסטלה. ליקלוקים. טריפ. עדין. סוויטש. עלית. בלדי וריאו. בכוונה תחילה בחרנו מוצרים ומותגים שווים לכל נפש, שכמעט כל בית בישראל צורך. המשתתפים ממלאים פרטים וזוכים בכרטיס כניסה להגרלה הגדולה על רכב חדש ממש מהחברה. כמו"כ השנה הוספנו פרסים נוספים. פרס שני: מנוי לשנה לרכב סיטי קאר + 500 שעות ו-2,000 ק"מ ודלק - 2 זוכים!. פרס שלישי: טיסה לקברי צדיקים לליזענסק או אומן ולפרס זה יהיו - 3 זוכים!


השנה יצאתם בקונספט הגרלה שונה משנה שעברה, מדוע?
אכן, השנה אנחנו רוצים שיותר לקוחות יוכלו לזכות, לכן הגדלנו את כמות הפרסים. גם 6 זוכים בפרסים הגדולים (זוכה אחד ברכב, 2 זוכים במנוי לסיטי קאר, 3 זוכים בטיסה)
כמו"כ תערך הגרלה פעם ביומיים על אופניים למשך חודש המבצע. באופניים כבר זכו לקוחות שנהנים הקיץ מאופניים איכותיים, וצפויים להגריל עוד זוגות אופניים.
אגב ההגרלה על האופניים נעשית בשידור חי, ברדיו קול חי, בתוכנית של מנחם טוקר.

אילו תגובות אתם מקבלים?
"התגובות נלהבות במיוחד. יש צורך לתגבר את כח האדם בסניפים כדי לתת שירות ומענה לתנועה הגבוהה של הקונים. לקוחות עוצרים אותי בסניפים כדי לברר האם הפרטים נכונים, והאם ההגרלה היא על רכב חדש ממש.


החגים מתקרבים, וזו העונה הבוערת של רשתות השיווק, המנסות את כוחן בהצעת הסל האטרקטיבי והזול ביותר ללקוחות. מה אתה יכול לספר על מה שממתין ללקוחות 'נתיב החסד' ?
"כרגע אנחנו נמצאים בשיאו של משא ומתן רציני מול החברות במטרה לקבל את המחירים הזולים ביותר ללקוחות שלנו.
כדי ליצור את הסל הזול ביותר אנחנו לא רק חותכים ברווחיות של הספקים אלא גם שלנו. וכמו בכל חג, אנחנו שמים דגש מיוחד על מוצרי יסוד בסיסיים כמו בשר עופות פירות וירקות. השנה, יהיו מבצעים טובים על בשר בקר של עטרה שיימכר במחיר זול ממש, וכן מבצעים מיוחדים על יינות, וגם מחלקת העופות והדגים פעילה כתמיד.
נוסף על כך, אנחנו עורכים מידי שבוע ימי שוק שמתאפיינים במחילים זולים במיוחד בפירות וירקות. ימי השוק מתקיימים בימים שלישי ורביעי כאשר משפחות רבות עורכות את הקנייה לשבת בימים הללו, בחסכון משמעותי".


יש עוד חדש שאתה רוצה לספר לנו עליו?

יש הרבה חדשות טובות, אנחנו לא מפסיקים לחדש, אם זה סניפים חדשים, מוצרים חדשים במדפים, מבצעים משתלמים ללקוחות ועוד.
בגדול הקונספט שלנו הוא להיות תמיד צעד אחד קדימה לטובת הלקוח. במחיר. בשירות ובאיכות.

לפרטים נוספים, מבצעים ומתנות לחץ>>
נתיב החסד צרכניות נתיב החסד ר' שמואל אטיאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד