י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מפסיקים לספור שערות על הכרית, מתחילים בטיפול אפקטיבי / אברהם איתן

כן, אתה כבר לא ילד והזמן נותן בך את אותותיו והמפרצים על ראשך רק הולכים וגדלים. אילו רק היית יודע שניתן לטפל בהתקרחות, לחזק את השיער ולהגיע לתוצאות מצוינות, שישפרו לך את הביטחון העצמי.

מפסיקים לספור שערות על הכרית, מתחילים בטיפול אפקטיבי / אברהם איתן
על הדרך





פעם, כשהיית צעיר יותר, "מודה אני" היה הדבר הראשון שעבר לך בראש כשקמת מהשינה. היום, הדבר הראשון שעובר לך בראש זה "מעניין לדעת כמה שערות אמצא הבוקר על הכרית". כן, אתה כבר לא ילד והזמן נותן בך את אותותיו והמפרצים על ראשך רק הולכים וגדלים. אם רק היית יודע שניתן לטפל בהתקרחות, לחזק את השיער ולהגיע לתוצאות מצוינות, שישפרו לך את הביטחון העצמי.

"יש טיפולים אפקטיביים מאוד עבור גברים נגד התקרחות ונגד נשירת שיער",
מסבירה ד"ר ענת אלקין PhD, מנכ"לית ובעלים של חברת Hair and Body solution חברה לבריאות ואסתטיקה רפואית. מדובר במכלול טיפולי גוף וקרקפת הכלולים טיפולי מזותרפיה ופלזמתרפיה.


לפני ואחרי- שיער


"כאשר מדובר בנשירת שיער, חשוב לדעת ולאבחן מהם הגורמים שהשפיעו על נשירת השיער. זה יכול להיות חסרים תזונתיים, שינויים הורמונליים, מתח וסטרס, בעיות בזרימת דם, בעיות מטבוליות, גנטיקה ועוד", הסבירה.

בקליניקות של Hair and Body solution כל מטופל מקבל אבחון והתאמה אישית של הטיפול, על פי בדיקת דם וסריקת מערכות שנעשית בשלב הראשון של הטיפול. הבדיקה סורקת בדיוק מרבי את כלל מערכות הגוף ומאפשרת לאבחן ולהתאים טיפול פנימי ותרכובות צמחים בהתאמה אישית. אם המצב הוא כזה שזקיקי השיער עדיין פעילים אך פעולתם מואטת וחלשה - נבצע טיפול שיקום לשיער: זהו טיפול המשלב חומרים מזינים טבעיים, המוחדרים לעור הקרקפת, בשילוב טכניקות להמרצת זרימת הדם וחילוף החומרים, חיטוי הקרקפת ומיקרו הזרקות של פורמולות צמחים טהורות, פפטידים (מזותרפיה) ולעיתים אף זריקות של דם עצמי. זה ללא ספק אחד מן היתרונות של הנטורופתיה, שמהווה בסיס לחלק ניכר מן הטיפול. אולם לא מדובר רק בטיפול פסיבי.


לפני ואחרי- שיער


אנחנו מכירים "תרופות סבתא" רבות שמנסות לפתור את בעיית ההתקרחות. מה ההבדל בינן לבין הטיפול שלך?

"הטיפול אצלנו הוא לא "תרופות סבתא". אנחנו מעניקים טיפול לכל דבר ועניין, כולל הזרקות לקרקפת. את זה אנחנו משלבים עם הטיפול הפנימי שמתמקד בגורמים לנשירת השיער. את הטיפול אנחנו מתאימים לפי בדיקת דם וסריקת המערכות הנותנת אינדיקציות ומידע רב על רגישויות, דלקות ומתכות בגוף. אנחנו מצליבים את המידע שקיבלנו וכך אנחנו פועלים בהתאמה אישית לכל מטופל".

האם יש תרופת פלא להתקרחות הגברית?

"אין תרופת פלא. הטיפול צריך להיות תקופתי למשך מספר חודשים וצריך להיות מלווה בשינוי אורח חיים. אחרת, לא תהיינה התוצאות הראויות. השיער מתעבה ומתחזק, נהייה יותר כהה וחזק. אנחנו מאיצים ומעודדים את הצמיחה כל עוד יש זקיקי שיער וניתן לטפל. אם אין זקיקי שיער – הטיפול הוא בהשתלות ובאמצעים אחרים". עוד הסבירה ד"ר ענת אלקין, כי מדובר באחוזי הצלחה גבוהים מאוד המגיעים לכ-90%.

את מצליחה לראות את ההשפעה של הטיפול על המטופלים?

"בוודאי. יש הרבה גברים מתוסכלים וחסרי ביטחון בגלל מצב השיער שלהם, לאט לאט אתה מרגיש איך הביטחון שלהם עולה".


לפני ואחרי-ריסים



מלבד הטיפול האפקטיבי מפתחת ד"ר ענת אלקין מוצרים דרמו - קוסמטיים. מדובר במוצרים לשיער, לריסים, לגבות ולזקן באיכות גבוהה ובמחירים ללא תחרות. מזו סרום לגבר מכיל פפטידים פעילים, אצות, תערובת צמחים, ויטמינים ומינרלים המשקמים את סיבי השיער בזקן, מאיצים את תהליך הצמיחה הטבעי של השיער והופכים אותו לכהה יותר. התכשיר ברישיון משרד הבריאות. להגברת האפקט – מומלץ להשתמש גם בדרמה רולר, מכשיר להחדרת הסרום, בעל תקן של ה-FDA האמריקני ובאישור מכון התקנים הישראלי.

התקשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות 5354*

Hair and Body solution אשדוד – שד' ירושלים 18 ת"א - יגאל אלון 157 אור עקיבא – התבור 9

לפרטים >>>
טיפול בהתקרחות שיער דליל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד