י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נדחתה עתירת יחימוביץ' לפסילת הבחירות לראשות ההסתדרות

בית המשפט המחוזי בתל-אביב הורה על מחיקת תביעתן של ח"כ שלי יחימוביץ וסיעת הבית החברתי לביטול תוצאות הבחירות בהסתדרות, והשית עליהן הוצאות בסך 20 אלף שקל

קלפי בחירות הסתדרות. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
קלפי בחירות הסתדרות. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את עתירתה של ח"כ שלי יחימוביץ' לביטול תוצאות הבחירות לראשות ההסתדרות, שבהן ניצח אבי ניסנקורן, וקבע כי רק רשות השיפוט של ההסתדרות היא הגוף המוסמך לדון בטענות הנוגעות לתוצאות הבחירות.

עוד קבע בית המשפט כי טענתן של ח"כ יחימוביץ וסיעתה, הבית החברתי, בדבר חשש למשוא פנים של רשות השיפוט, משוללת כל יסוד. על יחימוביץ' וסיעתה הושתו הוצאות בסך 20 אלף שקל.

ההסתדרות ו-וועדת הבחירות של ההסתדרות יוצגו בהליך על ידי עוה"ד יהושע חורש, רונן ברומר ואביתר אזולאי ממשרד ש. הורוביץ ושות', וכן על ידי היועמ"ש להסתדרות, עו"ד יחיאל שמיר; יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, וסיעתו עוגנים יוצגו על ידי עוה"ד רלי לשם ועדי פרמדר ממשרד מיתר, ליקוורניק גבע לשם טל ושות'; ח"כ יחימוביץ וסיעת הבית החברתי יוצגו ע"י עו"ד איתן לירז ממשרד איתן לירז ושות'.

עו"ד איתן לירז, המייצג את סיעת הבית החברתי בהסתדרות, אמר בתגובה כי "אנו נחושים בדעתנו למצות עד תום את ההליכים המשפטיים לביטול הבחירות המושחתות הללו".

מסיעת עוגנים נמסר כי "מסע ההסתה חסר הבסיס של יחימוביץ כנגד חברי ההסתדרות לא יצלח ואנו נמשיך להתרכז במעשים ולא בדיבורים".
בית המשפט שלי יחימוביץ' בחירות לראשות ההסתדרות אבי ניסנקורן הבית החברתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד