י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בן למשפחה חרדית נעצר בחשד לסחר בסמים

לאחר חקירה סמויה, נעצרו לפנות בוקר, ארבעה סוחרי סמים מטבריה. אחד מן העצורים - בן למשפחה חרדית • ל'בחדרי חרדים' נודע כי בין הרוכשים, היו גם חרדים

בן למשפחה חרדית נעצר בחשד לסחר בסמים
pixabay



בן למשפחה חרדית נעצר בחשד לסחר בסמים: ארבעה סוחרי סמים מטבריה נעצרו לפנות בוקר במסגרת המאבק הבלתי מתפשר בתחום הגידול והסחר בסמים.

מעצרם של הסוחרים, אחד מהם בן למשפחה חרדית, התאפשר לאחר חקירה סמויה שהתנהלה במשך שלושת החודשים האחרונים במשטרת טבריה, במטרה להביא לניתוק שרשרת הפצת הסמים בדגש על בני הנוער כצרכנים.

אתמול בערב (ראשון) והבוקר (שני) נעצרו על ידי שוטרי משטרת ישראל ארבעה חשודים בסחר בסמים ונחקרו כ-25 חשודים ברכישה והחזקה של סמים מסוגים שונים: מריחואנה, MDMA, קריסטל ועוד.

במהלך החקירה הסמויה שהחלה עוד בחודש מאי 2017, עלה כי בוצעו עשרות רבות של עסקאות סמים בעיר טבריה כאשר עיקר הפעילות לאספקת הסמים מבוצעת מדירה שכורה בצמוד למתחם קליטה של עולים חדשים "מתחם ארזים" ברחוב השומר בעיר.

על פי החשד, שני תושבי טבריה בני 34 ו-27, שכרו דירה והפעילו מתוכה שני צעירים בשנות העשרים תושבי העיר שעסקו במכירה ואספקת סמים מכל הסוגים: mdma, קוקאין, חשיש ומריחואנה.

שני הצעירים, היו מקבלים את הסחורה מהמנהלים ומוכרים את הסמים באמצעות שיחות טלפון ומפגשים בדירה שלעיתים התנהלה כחנות מכולת לכל דבר ועניין כאשר צרכני הסם היו נפגשים בכניסה לדירה ועומדים בתור בשקט מופתי. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בין הרוכשים, היו גם קליינטים חרדים.

מחקירת המשטרה עלה כי מכירת הסם התבצעה גם לנערים המצויים בחופשת לימודים מבתי הספר כאשר הצעיר שבהם, בן פחות מ-15 שנים. במקרים בהם הלקוחות היו משלמים בהקפה, היו החשודים גובים ריבית של מאות אחוזים על כל יום של איחור בתשלום.

בנוסף ניתן היה לבצע בשיחת טלפון הזמנת סמים בשירות "עד הבית" כאשר הסמים מגיעים עם שליח רכוב על אופנוע. כאמור, אתמול במהלך הערב והבוקר לאחר חודשים של פעילות סמויה נעצרו ארבעת החשודים העיקרים.

השניים החשודים כמנהלי העסק, נמצאו מסתתרים מתחת למיטה בבית ברמת ישי ושני המוכרים הצעירים נתפסו בדירת הסחר במתחם ארזים. בנוסף, נתפסו תכשיטים, כסף מזומן בשווי של עשרות אלפי שקלים, אופנוע באמצעותו ביצעו את השליחויות וכן סמים מסוגים שונים.

הבוקר, בפעילות של עשרות שוטרים וחוקרים עוכבו לחקירה 25 חשודים החשודים ברכישה של סמים מ"הסוחרים" כלל המעורבים נחקרו ושוחררו בתום חקירתם.

ארבעת החשודים הובאו הבוקר לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית המשפט השלום בנצרת ובית המשפט האריך את מעצרם בחמישה ימים עד ליום שישי ה-18.8.17.
סמים מעצרים חקירה סמויה משפחה חרדית סוחרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד