י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ביוזמת המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית ב"ב: 120 מעסיקים השתתפו בכנס הסברה

120 מעסיקים במגוון תחומים השתתפו בכנס מיוחד שנערך בשת"פ בין המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק ומשרד הרווחה יחד עם מרכז ההשקעות במשרד הכלכלה • בכנס ההסברה שהתקיים במרכז להכוון תעסוקתי בבני ברק ניתן למעסיקים כל המידע על זכויות המגיעות להם בהעסקת עובדים מהציבור החרדי

ביוזמת המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית ב"ב: 120 מעסיקים השתתפו בכנס הסברה



120 מעסיקים במגוון תחומים השתתפו בכנס מיוחד שנערך בשת"פ בין המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק ומשרד הרווחה יחד עם מרכז ההשקעות במשרד הכלכלה, בכנס ההסברה שהתקיים במרכז להכוון תעסוקתי בבני ברק ניתן למעסיקים את כל המידע על זכויות המגיעות להם בהעסקת עובדים מהציבור החרדי.

בפתח הכנס הביא ר' דוד שכטר מנהל המרכז לידיעת המעסיקים את סל השירותים אותו מעניק המרכז לפונים אליו, החל מאבחון מקצועי, והתאמת מקום עבודה מותאם לכל פונה ועד להכשרות תעסוקתיות והשמת אלפי עובדים במקומות עבודה המותאמים לציבור החרדי. גם לציבור המעסיקים שמאות ממנו זוכים כבר היום למענה רחב מהמרכז ניתנים סל שירותים שאחד ממנו נידון בכנס וזהו הסיוע הכספי של המדינה בעקבות העסקת עובדים מהציבור החרדי שהושמו על ידי המרכז להכוון.

מר אשר שטרית סגן מנהל מרכז ההשקעות במשרד הכלכלה הרחיב בפני המעסיקים את ההסבר והאפשרויות שניתנות למעסיקים אשר יבחרו במסלול של העסקת עובדים מהמגזר החרדי, וזאת במסגרת התכנית של מרכז ההשקעות במשרד הכלכלה.

מעסיקים רבים שנמצאים כבר היום בקשר עם המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק ומשרד הרווחה ואף קלטו עובדים מהציבור החרדי ציינו את היעילות והשירות המיוחד אותו הם זוכים לקבל מצוות המרכז להכוון תעסוקתי וכן את שביעות רצונם מהעובדים החרדיים.
מרכז הכוון תעסוקתי עיריית בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד