י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מעבר לפינה: טיפים שיהפכו כל ארוחה לחוויה משפחתית מגבשת

ימי בין הזמנים וחופשת הקיץ מתאפיינים באחדות משפחתית וביציאות משותפות לחיק הטבע. ברשת 'ביתילי' דואגים שתוכלו להמשיך את האחדות בסעודות שבת וכן בארוחות הערב המשותפות והנעימות גם במשך השנה כולה.

צילום: יורם אשהריים
צילום: יורם אשהריים





האם ידעתם שארוחה משפחתית תורמת ליצירת לכידות משפחתית שתשמור על המשפחה שלכם מאוחדת גם כשהילדים יתחתנו? הארוחה משפחתית גורמת לכל-כך הרבה דברים טובים, אז למה שלא תתפנקו בפינת אוכל נוחה ואופנתית שתגרום לכל אחד מבני המשפחה לחזור לפינה החמה בבית של אמא?

לפניכם מספר טיפים לרכישת פינת אוכל שתהפוך את כל ארוחה לחוויה משפחתית מגבשת ומלכדת:


1- צורת שולחן האוכל


צילום: יורם אשהריים


שולחן ארוך וצר (בצורת מלבן) מתאים לרוב לפינות אוכל שממקומות באזורים ארוכים או צרים של הבית, זאת כמובן בעקבות הצורה הייחודית שמותירה מקום לתנועה סביבו. שולחן אוכל עגול יתאים לרוב לאזורים צפופים . צורתו העגולה של השולחן תמנע מאנשים להתנגש בפינות ותעניק את האפשרות להושיב מספר רב של אורחים סביבו.
בנוסף, אנו ממליצים לאלו המתמודדים עם שטחים צרים בביתם לאבזר את פינת האוכל בכיסאות בעלי רגליים צרות ומשענות דקות, וכן כיסאות בגוונים בהירים מאוד אשר נותנים אשליה של גודל ומוסיפים חזות של מרווח ברחבי החדר.

2-הרווח שמסביב לשולחן

בכדי לייצר אווירה ונוחות סביב השולחן, חובה להיערך בהתאם ובצורה מושכלת ולהתחשב לא רק במידותיו הבסיסיות של שולחן האוכל עצמו ביחס למקום שבו תרצו להניח אותו, אלא גם למרווח שנותר בין הכיסאות לבין הקירות, על החישוב המדויק לכלול גם את נוחות הישיבה של המסובים סביב השולחן, כלומר, שהאורחים ובני המשפחה לא ימצאו את עצמם קרובים מדי לשולחן. כמו כן כדאי לתת את הדעת על כך שמי שמגיש את האוכל לשולחן יוכל לתמרן בצורה קלה לעבר השולחן לצורך הגשת מאכלים ופינוי השולחן.



3- תכנון נכון לקראת שבתות חגים ואירועים מיוחדים

בארוחת הערב שגרתיות בני המשפחה המצומצמת מתכנסים סביב פינת האוכל, אולם בשבתות, בחגים ובאירועים חגיגיים כמות המסובים סביב השולחן עשויה לצמוח פלאים. מלבד העובדה שההמלצה עבור אלו שמארחים בקביעות היא לרכוש שולחן אוכל נפתח ומרווח (ורצוי ומתבקש שהפתיחה שלו תהיה קלה ונוחה), ניתן גם להתאים לשולחן האוכל כיסאות צרים שאינם תופסים מקום רב ואף מאפשרים להושיב יותר אנשים סביב שולחן האוכל. לכן ברשת 'ביתלי' מציעים כעת את דגם : יוניקו בעל אפשרות ל 6 הגדלות( 50 ס"מ כל אחת) אשר במצב מקסימלי נפתח לגודל של 5 מטרים .פלטה עליונה מורכבת מעץ ופורניר. הרגליים עשויות מעץ ופורניר מתוצרת איטליה וכן כדאי שתבדקו את המבצע המיוחד של פינות אוכל במחיר שכדאי לבדוק החל מ 4990 ש"ח.

4- פינת אוכל וסגנון עיצוב


צילום: יח"צ ביתילי



הכלל ידוע בעולם העיצוב: אם בחרתם בעיצוב הבית בסגנון מודרני מומלץ שפינת האוכל תהיה גם היא בסגנון זה. וכן במידה ובחרתם בסגנון העיצוב הכפרי או לכל סגנון עיצוב אחר., אתם ראשיים בהחלט לשחק עם שילובים מיוחדים במשחק שבין שולחן האוכל לכיסאות האוכל. כך לדוגמא, תוכלו לצרף לשולחן אוכל מודרני כיסאות בסגנון עתיק.
וכן ניתן להכניס לסגנון העיצוב המודרני פינת אוכל בעיצוב אורבני תעשייתי – אשר ידועים בעולם העיצוב כפועלים להשלמת האחד את רעהו.

ברשת 'ביתילי' מאחלים לכם שעות ארוכות של בילוי משותף עם בני משפחה ואורחים.



וכעת ברשת ביתילי: 1+1 = 3 רוכשים שני כיסאות והשלישי מתנה
,
בייתילי פינות אוכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד