ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

לאחר 3 ימים: קרויס ג'וניור שוחרר בתנאים מגבילים

שלושה ימים לאחר שבית המשפט בירושלים האריך את מעצרו בשלושה ימים, לאחר שהסגיר וקשר את עצמו לאירוע שריפת בובת החייל במאה שערים, הבוקר הוא שוחרר בתנאים מגבילים

דוד קרויס מובא לדיון בהארכת מעצרו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
דוד קרויס מובא לדיון בהארכת מעצרו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



לאחר שלושה ימי מעצר, בנו של קמב"ץ העדה החרדית לשעבר שוחרר בתנאים מגבילים הכוללים להיות זמין בטלפון.

בהסכמת המשטרה, שוחרר היום דוד קרויס ממעצר בו שהה במשך שלושה ימים בתנאים מגבילים הכוללים הפקדה וערבות כספית.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעקבות כך שקרויס לא התייצב לחקירה במשך כחצי שנה במהלכו ניסו להשיגו טלפונית, המשטרה ביקשה שדוד יהיה זמין בטלפון מספר שעות במהלך היום, ובאם לא יענה לשיחה - תהיה זו הפרה של תנאי שחרורו ועילה למעצרו.

פרקליטו עו"ד נדב גדליהו טען כי הדרישה לזמינות טלפונית שהפרתה היא עילה למעצר - היא "דרישה שאינה מידתית ואינה סבירה". השופט אמיר דאהן נעתר לבקשה וצמצם את הזמן בו קרויס אמור להיות זמין בטלפון, לשעה אחת ביום בין 13:00 ל-14:00. עוד ביקש גדליהו, כי המשטרה לא תחייג ממספר חסוי.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', קרויס דרוש לחקירה מאז ל"ג בעומר אז שרפו בשכונת מאה שערים בובה עם מדים הנחזים להיות של חייל צה"ל ועליה הכיתוב חרד"ק (חרדי קל דעת).

תיעוד וידאו של שריפת הדגל שצולם על ידי חיים גולדברג והופץ ברשת ופורסם גם ב'בחדרי חרדים' ועורר סערה תקשורתית. תוך ימים ספורים המשטרה עצרה שלושה חשודים, בן ילד בן 11 אולם אלה שוחררו תוך פחות מיממה.



מאז, חיפשה המשטרה אחר דוד קרויס בן ה-21 בנו של יואליש ששימש בעבר בקמב"ץ העדה החרדית. אולם רק לפני שבועיים, לאחר שיחות טלפון רבות בהן ניסו לזמנו לחקירה - השאירו לו בבית סבתו מכתב זימון לחקירה - ועם התייצבותו נעצר.
דוד קרויס מעצר שחרור שריפת בובת חייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד