י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

התינוק המאומץ - התייתם • פרומה שכטר ע"ה

לאחר ארבע שנות מחלה, החזירה הרבנית פרומה שכטר ע"ה, את נשמתה ליוצרה • במשך השנים הסתירה את מחלתה בכדי לא לצער את אביה • "היא ניהלה מרדף אחרי המצוות"

התינוק המאומץ - התייתם • פרומה שכטר ע"ה

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת נתקבלה הידיעה המרה על פטירתה בדמי ימיה של האשה הצדקנית מרת חסידה פרומה שכטר ע"ה בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

המנוחה ע"ה נולדה לפני כארבעים ושלוש שנה לאביה הרב אברהם קורלנסקי, העוסק שנים ארוכות בגמילות חסד של אמת ולאמה – מרת ציפורה לבית הרב שמואל זליג רוחמקין זצ"ל.

המנוחה ניהלה במשך שנים רבות את עול הבית כשהיא מסייעת לבעלה להגות בתורה ולגדל דור ישרים מבורך.

במשך שנים רבות התנדבה במסגרת של עזר מציון בשהייה על יד חולים במחלקה האונקולוגית, וסייעה לנשים רבות בהצנע לכת. "היא הקדישה את חייה לעשיית מצוות וגמילות חסדים. היא חיה במרדף אחר המצוות, וזה נראה שהיא יודעת שעליה להספיק ככל היותר לפני שתילקח מן העולם", מספרים בני משפחתה.

לפני כארבע שנים, גילו הרופאים בבדיקות שגרתיות כי בגופה מקננת מחלה קשה, והמנוחה עשתה ככל שביכולתה להסתיר את דבר מחלתה בכדי לא לצער את אביה שיח'.

"גם בימים הקשים ביותר, עשתה ככל שביכולתה לעודד את קרובי משפחתה שלא יפלו למרה שחורה", מספר בן המשפחה, "לפני כחמש שנים אימצה תינוק רך בשנים, שנותר ללא הורים שיכולים לגדל אותו, וגידלה אותו במסירות של ממש".

הותירה אחריה דור ישרים מבורך, בתה הנשואה להרב חיים וינטרוב מחשובי האברכים בעיר מודיעין עלית, בנה הרב מרדכי מחשובי האברכים בכולל ביסודות וארבעה ילדים שטרם באו בברית הנישואין.

הלוויתה התקיימה במוצאי שבת בהשתתפות המונים. הגר"ש והגר"ע אוירבעך עמדו בראש מסע ההלוויה, שהסתיימה ב'קדיש' שנאמר בקול בוכים על ידי בנה בן העשר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד