ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ווטסאפ מציגה: יש לכם 7 דקות להתחרט ולמחוק את ההודעה ששלחתם

הפי'צר החדש יהיה פתוח בפני משתמשים שעדכנו לגרסה האחרונה של האפליקציה ויאפשר גם מחיקת תמונות, סרטונים והודעות קוליות • אפשרות מחיקת ההודעות מצטרפת לתנופת שינויים שעוברת אפליקציית המסרים של פייסבוק

ווטסאפ מציגה: יש לכם 7 דקות להתחרט ולמחוק את ההודעה ששלחתם
רויטרס



בשורות טובות ל-1.2 מיליארד המשתמשים בווטסאפ: מעתה תוכלו למחוק הודעות ששלחתם באופן כזה שהנמען לא יוכל לקרוא אותן. פייסבוק - שרכשה את וטסאפ לפני כשלוש שנים וחצי - החליטה על המהלך לאחר שבחנה את האפשרות הזאת במשך יותר משנה.

בעדכון האחרון של ווטסאפ יוכל כל משתמש למחוק הודעות ששלח לאדם אחר או לקבוצה, בתנאי שיעשה זאת תוך שבע דקות מהרגע ששלח את ההודעה. השולח יוכל למחוק כל סוג של הודעה או קובץ ששלח - טקסט, תמונה, הודעה קולית או וידאו.

אפשרות מחיקת ההודעות פתוחה בפני שולחים בעלי מערכת הפעלה של אנדרואיד, IOS או ווינדוס פון, שעל מכשירם מותקנת הגרסה העדכנית של ווטסאפ - כל עוד גם המקבל עומד בתנאים האלה.

כדי למחוק הודעה יש ללחוץ לחיצה ארוכה על ההודעה ואז לבחור באפשרות "מחק". ניתן לבחור למחוק יותר מהודעה אחת. הודעה שנמחקה בהצלחה תוחלף בטקסט "הודעה זו נמחקה" (This message was deleted).

בחודשים האחרונים ווטסאפ נמצאת בתנופה של שינויים. נראה כי פייסבוק עושה מאמץ להפוך את האפליקציה הפופולרית לרווחית, מכיוון שמאז שרכשה אותה ב-2014 תמורת 19 מיליארד דולר - האפליקציה החינמית לא הכניסה לחברה כסף.

בין השינויים הבולטים שביצעה החברה לאחרונה: הגדלת נפח שליחת הקבצים - עד 128 מגה במכשירי אייפון ועד 100 מגה באנדרואיד - והאפשרות לשתף את אנשי הקשר במיקום שלכם בזמן אמת. על פי הערכות שונות, פייסבוק מתכננת להטמיע בווטסאפ שירותים עסקיים ואולי אף לשלב בה פרסומות.
ווטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד