י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עדיין בלי חרטות: תקלות במחיקת ההודעות בוואטסאפ

למרות הכרזתה של החברה ביום שישי האחרון על היכולת החדשה - משתמשים רבים מתלוננים כי אינם מצליחים לבצע מחיקה • בפייסבוק טרם הגיבו אם מדובר בתקלה או שמא השירות יגיע בהדרגתיות למיליוני המשתמשים

וואטסאפ. צילום: pixabay
וואטסאפ. צילום: pixabay



ביום שישי עוררה פייסבוק עניין כשהכריזה על פיצ'ר חדש בווטסאפ, שיאפשר למחוק הודעות שנשלחו. אולם, משתמשים מכל העולם מדווחים כי האפשרות להעלים במהירות את ההודעות עדיין לא עובדת כראוי. ברשתות החברתיות עלו טענות מצד משתמשים כי עידכנו את האפליקציה גם באנדרואיד וגם במכשירי iOS, ועדיין ניתנת להם אפשרות רק למחיקת ההודעה בצד השולח - ולא מחיקה לכולם כפי שהובטח.

על פי העמוד של WABetainfo בטוויטר, חשבון שמפעיליו עוקבים באדיקות אחר עדכונים בגרסאות הבטא של וואטסאפ - השמחה מוקדמת. לאחר שעלו מאות תלונות כי האפשרות למחיקה לא קיימת גם לאחר העדכון, נכתב ב-WABetainfo כי אין זה אומר שהפיצ'ר החדש לא יעלה. לפי מפעילי העמוד, כנראה ייקח עוד שבוע עד שייכנס לפעולה בצורה חלקה לכל 1.2 מיליארד משתמשי האפליקציה.

לווסטאפ יש בעיה נוספת. בעוד שלפי החברה משתמש יכול למחוק הודעה בתוך 7 דקות - אם מקבל ההודעה מאפשר צפייה בהתראות גם כאשר המסך נעול, הוא עדיין יראה אותה. גולשים בטוויטר ובפייסבוק ניסו לברר מה ניתן לעשות במצב זה - אך בחברה לא הגיבו בשלב זה על הבעיות שהעלו המשתמשים.

בפיצ'ר החדש, משתמשים בעלי גרסה מעודכנת יכולים למחוק הודעה אחת או יותר תוך 7 דקות מרגע שליחתה. הודעה שנמחקה בהצלחה תוחלף בטקסט "הודעה זו נמחקה" (This message was deleted). לצורך השוואה, באפליקציית טלגרם ניתן למחוק הודעות לשני הצדדים ללא הגבלת זמן, ולא מופיעה כל אינדיקציה לכך שהתבצעה מחיקה.
וואטסאפ מחיקת הודעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד