י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"פאות S.T" מציעה: ההזדמנות שלך לקריירה בתחום הפאות

חולמת על קריירה בענף הפאות? "פאות S.T" בבעלות אתי ויגאל קרן מזמינה אותך להירשם לקורס בן 15 מפגשים שיעניקו לך את כל היידע הנרחב בכל תחומי הפאה • כתבה פרסומית

"פאות S.T" מציעה: ההזדמנות שלך לקריירה בתחום הפאות

"פאות S.T" בבעלות אתי ויגאל קרן מהרצליה התחילה את דרכה בענף הפאות בשיווק שיער אירופאי ובין לקוחותיה נמנו מרבית היצרנים הגדולים בארץ וכן יצרנים מחו"ל. במשך השנים יצרה "פאות S.T" מערכת קשרים ואמון עם אוספי שיער בחו"ל שאפשרו לבחור את מיטב השיער ובעדיפות ראשונה.

בשנת 2002 החליטה החברה לנצל את היתרון הגדול בשוק השיער והנגישות לשיער איכותי ולעבור לייצור פאות (קאסטם בלבד) שבילים וחלקי פאות. הפאות הנ"ל מיוצרות מיוצרות עבור יצרני פאות מובחרים בארץ וב-5 מדינות נוספות בחו"ל ועומדות ברמת איכות ללא תחרות בטיב השיער השזירה השביל והנוחות. הקו המנחה את S.T. הוא איכות מקצוענות אמינות ושירות.

"פאות S.T" ידועים באמינות ומקצועיות בכל תחומי הפאנות, יוצאים לראשונה בקורס ראשון מסוגו. מטרת הקורס לתת לך יידע נרחב בכל תחומי הפאה החל מסירוק גזירה צבעים ותסרוקת וכלה בייצור פאות באופן עצמי בחירת השיער אפשרויות בניית הפאה הרשת והתאמתה ללקוחה ועוד.

בסיום הקורס תוכל כל משתתפת לבחור באילו תחומים בענף הפאנות תרצה לעסוק ותקבל את כל המידע הדרוש (כל סודות הפאה) על מנת לבצע זאת ביעילות וברמה הכי גבוהה. כמו כן כל אחת זוכה ללווי בייעוץ ומידע ללא תשלום גם לאחר סיום הקורס. את הקורס מנהלת יצרנית ומעצבת הפאות אתי קרן.

הקורס ייערך באולם הקורסים של "פאות S.T" ברחוב רבי עקיבא 67 בני ברק. הקורס בן 15 מפגשים וייערך בקבוצות קטנות( עד 10 משתתפות) החל מיום ב טז תמוז 18.07 בשעות הבוקר וימשך פעמיים בשבוע הראשון ו-3 פעמים בשבוע מהשבוע השני. אפשרות גם לקורס בשעות הצהריים, תלוי במספר המשתתפות.

להרשמה ניתן להתקשר לטלפון 052-8320099 או לבקר באתר WWW.STWIGS.COM
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד