ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

התעסוקה בהרי הנופש: מציאת דובים

ילדה קטנה שטיילה ברחובות רוקלנד קאונטי, גילתה להפתעתה דב קטן היושב על צמרות העצים • המוני סקרנים הגיע לראות את הפלא, ורק בנס לא היו נפגעים

צילום: ו.א.נ
צילום: ו.א.נ

דב שחור, שהגיע השבוע, בשעת לילה, לביקור ברוקלנד קאונטי הפך לשיחת היום: ילדה בת שמונה שטיילה יחד עם סבתה בחורשה הסמוכה לשדרה השישית ורחוב פרונט ברוקלנד קאונטי, הבחינה בדב שחור קטן יושב על גזע העץ במרחק מטרים ספורים מהם.

הילדה עוררה את תשומת ליבה של הסבתא, והשתיים נמלטו בפאניקה מהמקום. ב

השמועה על הדב עשתה לה כנפיים, ועשרות סקרנים הגיעו למקום והקיפו את העץ. חלקם ניסו להניס את הדב באמצעות חפצים וחלק ניסו לתת לו אוכל בכדי לפתות אותו לרדת. לאחר זמן קצר, ירד הדב השחור מהעץ – ונעלם אל תוך היער.

יצויין כי, החוק האמריקני אוסר פגיעה בדובים או בבעלי חיים כלשהם לרבות אלו המסוכנים . הדוב השחור נעלם והמשטרה עברה עם רמקול ברחובות וקראה לציבור לנקוט בכל אמצעי הזהירות.

בראיין גורסקי, מפקד המשטרה ברוקלנד קאונטי אמר "לקראת הקיץ אנחנו תמיד מפרסמים הוראות התנהלות עם דובים. בשעות הערב המוקדמות יוצאים הדובים מרבצם לחפש אוכל, במקרה שאירע אתמול מדובר בדב תינוק , האנשים בטעות חושבים שהדוב התינוק אינו מסוכן, הם לא יודעים שבסמוך לדב התינוק מתחבאת האימא והיא מאוד מסוכנת. יש לסגור היטב את פחי האשפה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד