י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'התמכרתי' לשמפו בטעם מלפפון • השופינג של תמי

וכי עולה בדעתי כי מישהו שפך רכז מלפפונים לתחליב הרחצה? ובכל זאת, משהו בשיטה הזו עובד על חוש הדמיון • אחת לשבוע אני קונה יוגורטים, אחד מכל טעם, ומעמידה אותם במקרר בשורה

פסיכולוגית, זה עובד עליי. יוגורט של 'מולר'
פסיכולוגית, זה עובד עליי. יוגורט של 'מולר'



אני לא יודעת איך זה עובד אצלכן, אבל אצלי גיליתי תופעה קצת מוזרה, אם לומר את האמת.

בחיים שלי כבר הרבה סוגים של סבונים. מאחר ולא מדובר כאן בטור חוקר (ועדת חקירה), לא אערוך כאן השוואה מבחינת הטיב והאיכות, לכך אמצא הזדמנות אחרת. מה שקורה אצלי הוא אולי בלתי הגיוני, אבל זוהי המציאות. אני עוברת ליד מדפי הסבונים ומיד נמשכת לאלו שמופיעים ב'טעמים' שונים. מה זה טעמים, זה הרי לא מאכל, אני מתכוונת לניחוחות.

מאז שמתי עין על תחליבי הרחצה של 'פינוק', אני מצליחה להדהים את עצמי בכל פעם מחדש. לפני שבוע 'זרקתי' לעגלת הקניות תחליב רחצה בניחוח מלפפון ומלון, השבוע התפתיתי לפריחת הדובדבן.

תגידו, השתגעתי? וכי עולה בדעתי כי מישהו שפך ריכוז של מלפפונים לתחליב הרחצה שלי? או תמצית דובדבנים? אני לא כימאית, אבל ברור לי שזה לא עובד ככה. ובכל זאת, משהו בשיטה הזו עובד על חוש הדמיון שלי. היעד הסופי שלי, אבל אל תגידו שגיליתי לכם, הוא לאסוף את כל סוגי הטעמים. קודם כל, כי אני אוהבת את הצבעים השונים, עם הציורים המגוונים של פירות וירקות, זה מקשט לי את המדף. אבל בינינו לבין עצמנו, הרי יש קישוטים זולים יותר, בהכול בדולר, אפילו בהכול בשני שקל.

לא, אין לי הסבר למה זה קורה לי. אבל התחביב שלי הוא 'לבחור את האמבטיה שלי'. איזה 'טעם' לשפוך הפעם אל המים? קצת דובדבן, קצת קוקוס, קצת חמאת קקאו, קצת סיגליות, קצת מנגו, טיפ טיפת מנדרינה, לבנדר ווניל – זה פשוט לא נגמר. תארו לעצמכם, שיירת בקבוקים על המדף, ולי נשאר רק לבחור.

טעמים אמיתיים

למען האמת, זה קורה לי גם בטעמים אמיתיים. לא של סבונים, שאין להם טעם, לא אוכלים אותם, ואת הפרי חוץ מלהריח לא חשים בפה. אני, למשל, מאד אוהבת לפתוח את הבוקר עם פרילי.

פעם הייתי קונה לעצמי קופסת ענק, פרילי בטעם תות, וכל בוקר שופכת לי קצת לצנצנת או כוס.

מאז שגיליתי את 'מולר', אני פשוט מכורה. יש להם מגוון טעמים שכמעט לא נגמר: יוגורט בטעם אפרסק/ קיוי/ תות/ אפרסק/ מנגו/ אגס/ חמוציות/ דובדבנים - מקווה בשבילם שלא שכחתי כלום. אחת לשבוע אני קונה לי יוגורטים, אחד מכל טעם, ומעמידה במדף המקרר את כולם בשורה.

תאמינו לי, זה כל כך צבעוני ויפה. מכאן, אני כבר משכנעת את עצמי. שזה יותר בריא, שהפרי ממש אמיתי כאילו חתכתי בסכין ואכלתי. אני לא בטוחה שזה נכון, אבל פסיכולוגית, זה עובד עלי ועוד איך.

קצת יותר יקר מפרילי 'שגרתי', אבל כל כך יפה, מקשט ומגוון לי את הבוקר שלי.

הבן שלי טוען, כנראה בצדק, שלקנות פרי אחד מכל טעם יותר זול. "פשוט תעמידי את הפירות בשורה במקרר, והם יקשטו לך בדיוק כמו היוגורט". אבל אחרי שגיליתי את שיטת הטעמים, מה פתאום שאפתח את הבוקר, כל בוקר מחדש, עם סתם פרילי בטעם קבוע?
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד